Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

3 tums CD-R


Peter Löf

Rekommendera Poster

Finns det att då tag i blanka CD-R-skrivor i singelformatet "3 tum" som var så populärt för några år sedan för musik-singlar.

 

Jag råkade ut för programet GEAR för några år sedan ock såg att det kan bränna 18 minuters CD-R vilket måste vara sådana.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Fantastiskt, precis vad jag var ute efter, nu gäller det bara att få hem den till Sverige! :o)

Underligt någ köpte jag Arita CD-RW i en lokal affär för några dagar sedan, så hoppet finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt att vara till hjälp. :-)

 

Om du lyckas hitta någon återförsäljare här i Sverige, skulle jag vara tacksam om du kunde skriva det här.

 

De ställen jag har kollat hade ingen aning om att en 3" CD-R existerade samt att de kunde inte ordna den. (Norrköping)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

jag är jäääävligt intresserad av dessa 8 cm singlar....

 

nån som vet var man kan skaffa dem här i sverige då?

 

kanske?? HJÄÄÄLP typ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte lyckats hitta någon som säljer dessa skivor i sverige än så länge.

 

Dock beställde jag ifrån Australien(se tidigare inlägg) och använde banköverföring, kan säga att det blev VÄLDIGT dyrt(köpte skivorna för jag tycker det var en fräck grej)...banken tog ut en avgift på 150 kr för att föra över till Australien, samt att den australienska banken tog ut en avgift (runt 5 AUD).

 

Det vore enklare samt billigare att faxa ner sitt VISA nummer(om man har ett sådant) tillsammans med beställningen direkt till företaget. Men det är säkrast att maila dem först och höra om vad de föreslår.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...