Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Spela in samtal med Iphone


Dag Erlandsson

Rekommendera Poster

Dag Erlandsson

Hej,

Finns det ngn. applikation som per automatik, utan pip, spelar in samtal på Iphone 3?

Såg en intressant artikel: http://www.ixtension.com/iXtension_26_November_2009.html

Men den verkar inte finnas? Det ultimata vore att programmet spelar in från specifika nummer per automatik. Jag vill inte Jailbreaka telefonen, utan önskar ett befintligt program. Stort tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror apple la in stopp för att spela in samtal då det i ett par stater i USA är olagligt utan att båda parter är med på det. Det var mindre än hälften, men apple förbjöd funktionen ändå.

 

Känner jag apple rätt kommer den barriären inte öppnas i första taget thumbsdown.gifthumbsdown.gifthumbsdown.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag Erlandsson

Tror apple la in stopp för att spela in samtal då det i ett par stater i USA är olagligt utan att båda parter är med på det. Det var mindre än hälften, men apple förbjöd funktionen ändå.

 

Känner jag apple rätt kommer den barriären inte öppnas i första taget thumbsdown.gifthumbsdown.gifthumbsdown.gif

 

Men jag har hört att det i alla fall i Europa skall finnas den möjligheten. Ingen som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...