Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

X10 tangenter borta


Deestyle

Rekommendera Poster

Hej,

Jag har köpte en X10 på Blocket. Säljaren återställde den innan jag köpte den och därför försvann tangentbordet. Så nu kan man inte skriva, varken sms eller lägga till nr i telefonboken? han sa att det går att ladda ner och installera från nätet. Någon som vet hur man gör?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat det. Men en bit in i installationen får jag ett felmeddelande där det står "Fel vid installation, det gick inte att installera eller starta komponenterna som behövs för att uppdatera telefonprogramvaran."

 

Men innan den satte igång så stod det att mobilen redan har senaste programvaran. Det enda jag behöver är tangentbordet. FInns det inget annat sätt att få det på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen X10 men jag sökte lite på Sony Erikssons hemsida och hittade detta.

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/tochangetheinputmethod/xperiax10?cc=se&lc=sv

Kanske du bara har missat att välja standardtangentbord? Jag har svårt att tro att tangentbordet kan försvinna helt efter en återställning av telefonen.

 

Thomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag har också svårt att tro det. Men "Nationella inställningar och text" finns inte ens. Får nog kontakta supporten imorgon o höra vad det kan vara för fel. Tack för hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säljaren återställde den innan jag köpte den och därför försvann tangentbordet. Så nu kan man inte skriva, varken sms eller lägga till nr i telefonboken? han sa att det går att ladda ner och installera från nätet. Någon som vet hur man gör?

Då du har menyn Skriv SMS framme, tryck in och håll kvar i den rutan så borde du få upp att välja inmatningsmetod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...