Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

E-Posten försvann


Peeran

Rekommendera Poster

HELP! Kan inte starta min e-post Outlook Express längre. Jag får felmeddelande:msimn.exe har stött på ett problem och måste avslutas.AppName: msimn.exe AppVer: 6.0.2900.5512 ModName: msoe.dll

ModVer: 6.0.2900.5931 Offset: 000b2815

Vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HELP! Kan inte starta min e-post Outlook Express längre. Jag får felmeddelande:msimn.exe har stött på ett problem och måste avslutas.AppName: msimn.exe AppVer: 6.0.2900.5512 ModName: msoe.dll

ModVer: 6.0.2900.5931 Offset: 000b2815

Vad ska jag göra?

 

 

Gå in i C:\Documents and Settings\ sen din användare och plocka ut Outlook Express mappen och ominstallera XP (som jag antar du använder).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå in i C:\Documents and Settings\ sen din användare och plocka ut Outlook Express mappen och ominstallera XP (som jag antar du använder).

Ominstallera XP är väl ändå en ganska omfattande "operation" att göra som första val?

Jag skulle isåfall pröva att installera om (först ta bort, sedan lägga till) Outlook express)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ominstallera XP är väl ändå en ganska omfattande "operation" att göra som första val?

Jag skulle isåfall pröva att installera om (först ta bort, sedan lägga till) Outlook express)

 

 

Hehe, trodde man inte kunde göra det utan att det var inbyggt som Internet Explorer och inte som Office Outlook

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ominstallera XP är väl ändå en ganska omfattande "operation" att göra som första val?

Jag skulle isåfall pröva att installera om (först ta bort, sedan lägga till) Outlook express)

 

jo , prova först med något nytt mail program som tex:

 

Microsoft Office Outlook

 

Incredimail

 

de bägge är väldigt simpla att använda , och jag tror att Incredimail till och med har automatisk import av dina kontakter och mail som du hade i outlook ,men är ej riktigt säker :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...