Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
mordarsnigel

Google Chrome os

Rekommendera Poster

mordarsnigel

Nån som har testat google chorme os? jag har testat flow på min lapptopp och kan bara utbrista: vilket SUNK!!

Musen är svårhanterlig, och man kan inte klicka på musplattan. En massa tecken har bytt plats så man får lära om helt. Allting känns allmänt segt och konstigt. Använder man backspace för länge låser sej textfältet. man kan få skriva i flera sekunder innan texten dyker upp. Det är inget annat än usel reklam för ett nytt operativsystem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Guraknugen

Nån som har testat google chorme os? jag har testat flow på min lapptopp och kan bara utbrista: vilket SUNK!!

Musen är svårhanterlig, och man kan inte klicka på musplattan. En massa tecken har bytt plats så man får lära om helt. Allting känns allmänt segt och konstigt. Använder man backspace för länge låser sej textfältet. man kan få skriva i flera sekunder innan texten dyker upp. Det är inget annat än usel reklam för ett nytt operativsystem.

Ursäkta min okunnighet, men vad är ”Flow”? Och var kommer Google Chrome in i bilden?

I alla operativsystem som jag känner till går det att ställa in allt det där du nämner. Verkar som att du valt fel tangentbordslayout om tecken har bytt plats, borde vara ganska enkelt att ändra. Att klicka på musplattan brukar också vara inställbart och jag har själv varit med om att denna funktion varit avaktiverad som standard i vissa operativsystem. Troligen bara att bocka i någon kryssruta någonstans. Det där med backspace låter dock skumt, det har jag aldrig varit med om, så det vet jag inte vad det kan bero på.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...