Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Muspekaren hoppar omkring när jag skriver


sebbest

Rekommendera Poster

Hej, har ett problem, att när jag skriver, som tex nu, kan jag helt plötsligt börja skriva ibörjan av meningen eller mitt i. Detta händer ofta när jag skriver i Word eller sajter på nätet.

Alltså kan jag skriva men helt plötsligt så börjar jag skriva i ett annat ord nån stans bak i texten. Detta är såklart oerhört irriterande.

Jag har verkligen kollat så jag inte kommer åt nån knapp, har en bärbar dator, och tänkt att jag kommer åt "muspekaren" som finns inbyggd, men det gör jag inte, utan det kan hända när som helst.

Har windows 7, och en msi cx620.

 

Om nån har nån aning om vad det kan vara för fel, får ni gärna berätta det. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, 

 

Jag har endast installerat de drivrutiner som kom med på en installations-cd med datorn. 

 

Vad är det för drivrutiner som kan vara aktuellt? 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Har du kört Windows update nyligen, kontrollerat pm det finns uppateringar på datorns hemsida för din dator?

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, 

 

Jag har endast installerat de drivrutiner som kom med på en installations-cd med datorn. 

 

Vad är det för drivrutiner som kan vara aktuellt? 

De kan ju innehålla fel så du bör installera de senaste som MSI har lagt ut på sin webbplats. I första hand så kan du se om Live Update Online fungerar för din dator och i andra hand får du installera "Drivers" och "Utilities" från http://www.msi.com/index.php?func=nbdriver&maincat_no=135&prod_no=2077

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...