Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MSN & Webcam Problem


Databecca

Rekommendera Poster

Jag behöver lite hjälp här angående webcam på msn!

 

 

När jag hade Windows XP så gick det utmärkt att enbart starta min webcam så att personen enbart såg mig!

 

Men sen uppgraderade jag datorn till Windows 7 ultimate och installerade om MSN m:m men nu kan jag BARA köra videosamtal vilket jag inte vill, utan jag vill bara köra enskild cam..

 

Jag har reparerat MSN klienten, Kollat alla inställningar m:m m:m Men det vill int ge med sig utan vill bara starta videosamtal..

 

Min bror har själv Windows 7 men han kan starta enskild cam!

 

Snälla kan nån hjälpa mig med detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

om du nyligen uppdaterat Windows Live så försvinner den möjligheten mellan den nya versionen och äldre.

Jag har samma bekymmer mot olika användare, med olika versioner.

Men det ser ut som man går mot enbart videosamtal.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

om du nyligen uppdaterat Windows Live så försvinner den möjligheten mellan den nya versionen och äldre.

Jag har samma bekymmer mot olika användare, med olika versioner.

Men det ser ut som man går mot enbart videosamtal.

Mvh

Mats H

 

 

 

Jag installerade direkt från MSN:s hemsida

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

då har du fått den senaste!

Så du kommer då att ha begränsade möjligheter till att bara ha webcambilder utan ljud.

Går inte att backa tillbaka versionerna. De gamla versionerna länkar till den senaste på välrenommerade nedladdnings siter.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

då har du fått den senaste!

Så du kommer då att ha begränsade möjligheter till att bara ha webcambilder utan ljud.

Går inte att backa tillbaka versionerna. De gamla versionerna länkar till den senaste på välrenommerade nedladdnings siter.

Mvh

Mats H

 

 

Mjo men det mest lustiga är att jag hade den senaste även när jag hade XP och då funkade det! Likaså gäller även för min bror han har senaste men kan skicka webcam enskilt utan ljud

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

instämmer, för jag kan fortfarande till en del, göra det samma.

Undrar om det har med operativet att göra? Inte helt vetenskaplig teori.

Jag har Windows 7 x64, och en bekant med Windows 7 32bit o näst senaste MSN, där försvann möjligheten, en annan bekant med Vista och den näst senaste MSN version, där funkar det!

Så jag liksom du, står undrande!

:rolleyes:

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...