Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Battlefield bad company 2 blir kickad från servrarna!


oturmedspelen

Rekommendera Poster

oturmedspelen

Jag har precis fått bfbc2 men jag kan bara spela online ca 2-3 minuter innan jag blir kickad från servern. Någon som vet varför och om det är något jag kan göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Tråkigt när sånt händer. Jag hade samma problem på Call of Duty, vet dock ej om det är liknande men i mitt fall var det PunkBuster som kickade mig. Jag löste det genom att ladda ner PunkBuster igen från http://www.evenbalance.com/. Du kan köra Pbsvc som jag tror det heter och testa om Pb fungerar på din dator. Du ominstallerar Pb i det programmet också. Du kan också se efter om Pb är tillåtet i dina brandväggar (windows och ditt virusprogram).

 

Det var lösningen på mitt problem i alla fall, återkom med mer info om detta inte skulle vara lösningen på ditt problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jimmy100234

Jag har precis fått bfbc2 men jag kan bara spela online ca 2-3 minuter innan jag blir kickad från servern. Någon som vet varför och om det är något jag kan göra.

 

 

Testat att installera punkbuster som följer med?

Sätt i skivan och sen går du in på den här datorn, sen högerklickar du på disk E med spelet i och tryck sedan på öppna. sen går du in på punkbuster och sen ska det bara finnas en sak där som heter pbsvc_bc2_exe

Det kanske är problemet biggrin.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...