Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Formaterings-fel


Laso

Rekommendera Poster

Något har hänt när jag skriver ett inlägg. Det går inte att formatera texten på ett normalt sätt, allt skrivs ihop, oavsett hur man lägger upp det. Alla smileys har också försvunnit, hjälper inte att trycka på Smiley, eller "Visa alla", kan inte heller använda "infoga länk" m.m det händer ingenting, det enda som fungerar, verkar vara "infoga log". Har försökt att logga ut och in igen, men det går inte. Någon annan som har samma problem? I IE verkar allt dock fungera, enligt vad jag kan se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan som har samma problem? I IE verkar allt dock fungera, enligt vad jag kan se.

Detta är skrivet med Firefox, och allt verkar normalt:)

 

Edit: Såg att smileys endast blir tecken, ej symboler. Testar här:

:thumbsdown::thumbsup::rolleyes::mellow::D

Konstigt. Nu funkade det.

 

Thomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag förstår, det uppstod nu i eftermiddags helt plötsligt. Men märke det tydligast när jag skrev inlägget om kameraobjektiven. Har tömt cache och allt, så jag får väl se om det släpper, eller om det fortsätter. Skriver nu med mellanrum mellan två rader. Men eftersom det fungerar i IE hos mig, så är det troligen FF här som bråkar lite. Får testa vidare. Edit: Redigerar med fyra raders mellan från huvudtexten. Redigerar in två rader mellan, i huvudtexten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Testat att starta om firefox? Den har ju lite kass minneshantering och ibland kan funktionerna i editorn lägga av pga minnesbrist. Om inte omstart av browsern hjälper, testa starta om hela datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat lite till, verkar som om det är själva browsern som bråkar, får leva med det, eller installera om den tydligen. Försökte med systemåterställning, hjälpte inte heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testat lite mer, men det vill inte ge sig, kör just nu sista Opera, och verkar ha samma fenomen där, får se om formateringarna fungerar här, att använda smileys och annat går inte här heller.

 

 

 

 

Det fungerar bra i IE fortfarande.

 

 

 

 

Mycket irriterande är det.

 

 

 

Edit: Formateringen verkar fungera bättre i Opera, men Smileys, inoga länk, infoga media och liknande fungerar inte här heller.

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inga som helst problem att formatera eller infoga bilder/smilys.. :thumbsup:

 

post-3164-1275908748,47_thumb.png

 

Röd Grön Blå

 

[kör FF 3.6.3]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått iordning på webbläsaren nu, fick installera om den tyvärr, så nu hoppas jag att den ska hålla ett tag :thumbsup:.

Ska också försöka få in rätt profil igen, så jag inte tappar allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...