Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kommer upp konstiga ljud helt plötsligt.


KiinngeeN

Rekommendera Poster

hejhej är det någon som kan hjälpa mig?

 

jag har ett litet problem här, när ja har datan igång så kommer det upp konstiga ljud från ingen stans någon som vet vad det kan vara ? och vet hur man får den det? ljudet kan vara på arabiska och alla möjliga språk.

 

har sökt igenom datan på virus med 3 olika program norton internet security 2010, F-security 2010 och avg. och inget av dom hittar något. och jag har kollat aktivitetshanteraren om de skulle vara någon proces som gjorde det men det är inte det heller.. är det någon som vet vad det kan vara? jag börjar bli ireterad. man kan inte lyssna på musik eller något för de är i vägen.

 

 

SNÄLLA HJÄLP MIG!:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

du har väl inte installerat dessa 3 olika antivirusprogram på din dator, utan använt online scanners?

Om du installerat och kör dessa på din dator kommer du inte att ha något bra skydd. De kommer troligen att få konflikter eftersom de ska göra samma sak.

Avinstallera de program du inte ska ha kvar. Får du något problem med det återkom för hjälp.

 

Sedan kan du göra följande så ska vi se om vi hittar något.

Klistra in loggen/resultatet från programmet DDS. Spara DDS på Skrivbordet.

http://download.blee...om/sUBs/dds.scr

Starta programmet genom att dubbelklicka på det.

Tryck Yes/Ja om frågan om Optional Scan dyker upp.

I ditt svar klistrar du in loggen DSS.txt. Medan du bifogar Attach.txt som en fil.

 

DDS är ett program som listar processer som kör, program och tjänster som startas automatiskt samt filer i sådana mappar som är vanliga att skadliga program och som är nya eller ändrade under senaste 1-3 månader. DDS är ett mycket vanligt program bland oss som hjälper till att rensa datorer. Resultatet ger oss en grundläggande kunskap om vad som händer och har hänt nyligen i datorn, och från det kan vi dra slutsatser om vad som är nästa lämpliga steg i rensningen av datorn.

 

Obs! När du klistrar in en logg eller ett resultat i ditt inlägg använd inga knappar eller taggar utan kopiera det i programmet (oftast Anteckningar) och klistra in det direkt i rutan du skriver i.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...