Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Bläddra mellan program?

Tjingis

Recommended Posts

Hejsan.

Jag undrar hur man fixar så man får den där lite coolare (enligt mig själv :P ) stilen att bläddra mellan program? Hoppas ni förstår vad jag menar, det handlar om knappen bredvid Start-menyn.

Varje gång jag hamnar på en kompis dator så är deras ikon annorlunda.. den har 3 små sidor som indikerar på att man kan få upp dom bredvid varandra på skärmen oh sen klicka på det programmet du vill ha upp. :D

Men på min så är det bara den klassiska Alt+Tab-funktionen som fungerar :( Någon som kan hjälpa mig med denna säkerligen patetiskt enkla funktionen? :blush:

Tack på förhand!

Hej,

Är inte säker på vad du menar riktigt, men dina vänner kanske har något program som de laddat hem som ordnar deras anpassning.

Du får söka Hjälpen på Anpassa start menyn, och testa så kanske du hittar det du söker.

Mvh

Mats H

...den har 3 små sidor som indikerar på att man kan få upp dom bredvid varandra på skärmen oh sen klicka på det programmet du vill ha upp.

Antar att du menar "Växla mellan fönster" eller på engelska "Flip 3D"?

En förutsättning är att du har Aero aktiverat. Aero finns ej i Windows 7 Starter.

http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows7/Using-Aero-Flip-3D

Japp, det var den jag menade :thumbsup:

Tack för hjälpen, nu kan jag förhoppningsvis få igång det när jag nu vet vad den heter :D

EDIT: Då gäller det att jag byter ut mitt Radeon-kort mot mitt andra GeForce för det finns inga drivrutiner till mitt Radeon (Windows7) :blush: så först byta kort oh sen Aero 3D:a :D

Tack för hjälpen!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...