Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Laddare

michelle9090

Recommended Posts

michelle9090

Jag har en Hp pressario f700 och min laddare har nu slutat att fungera den hade böjt på sig,och laddkontakten i datorn har blivit skadad hur ska jag göra när jag inte har någon garanti eller försäkring kvar på den och det kostar skjortan att köpa en ny laddkabel den skulle kosta 699 enligt elgiganten???P:S tacksam för svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HJÄÄÄLP MEJ SNÄLLA

Stefan Eklinder

Jag har en Hp pressario f700 och min laddare har nu slutat att fungera den hade böjt på sig,och laddkontakten i datorn har blivit skadad hur ska jag göra när jag inte har någon garanti eller försäkring kvar på den och det kostar skjortan att köpa en ny laddkabel den skulle kosta 699 enligt elgiganten???P:S tacksam för svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HJÄÄÄLP MEJ SNÄLLA

Det är väl bara att gilla läget och köpa laddaren då.

Laddaren lär ju behövas förr eller senare.

Spana på Blocket efter laddare. Kanske kan du komma billigare undan om där är någon som säljer någon laddare som kan passa datorn. Kolla spänning också vidare på den gamla laddaren, så att du får rätt.

Fullt möjligt att det kan gå och använda en annan laddare, men då måste man leta upp en med rätt kontakt och styrka, inte så lätt, så får nog hålla med Stefan, nog bara att stå ut med priset, om ingen hittas på typ blocket eller tradera.

och laddkontakten i datorn har blivit skadad

I datorn?

Då lär det väl inte hjälpa med en ny laddare?

Eller var det "proppen" på kabeln/laddaren som blev skadad?

Hur ser kontakten ut? Är ju fullt möjligt att behålla laddaren men bara skaffa ny kontakt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...