Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Anpassa verktygsfält i Windows Live Mail


Mats E.

Rekommendera Poster

Hur gör jag för att få knappen: "Markera allt" i verktygsfältet i Windows Live Mail. Jag klickar uppe till höger på knappen:Menyer, sedan Anpassa verktygsfält, där hittar man till vänster en hel rad med Tillgängliga knappar, samt till höger dom Aktuella knapparna. Då klickar jag på Markera allt-knappen och flyttar den till den högra kolumnen,(Atuella knappar) därefter OK. Då kommer den upp på verktygsfältet men som icke aktiv(den är inte lika mörkgrå i färgen som dom andra knapparna i verktygsfältet) men går ej att klicka på. Vad göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör jag för att få knappen: "Markera allt" i verktygsfältet i Windows Live Mail. Jag klickar uppe till höger på knappen:Menyer, sedan Anpassa verktygsfält, där hittar man till vänster en hel rad med Tillgängliga knappar, samt till höger dom Aktuella knapparna. Då klickar jag på Markera allt-knappen och flyttar den till den högra kolumnen,(Atuella knappar) därefter OK. Då kommer den upp på verktygsfältet men som icke aktiv(den är inte lika mörkgrå i färgen som dom andra knapparna i verktygsfältet) men går ej att klicka på. Vad göra?

 

 

Hallå, var är ni någonstans ute i Sverige, var det sånt stort problem för er detta om verktygsfältet i Windows Live Mail. Har sökt över hela webben på detta, men tyvärr, inget "napp" än. Jag fortsätter väl att vänta, så får vi se om det dyker upp någon lösning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Någonstans i Sverige ,var inte det ngn TV serie om mobiliseringstiden, eller var det en låt?:)

Men du har fått svar i ett annat forum där du också postat samma problem!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...