Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Någon som kan bygga hemsida?


MattiasLarsen

Rekommendera Poster

MattiasLarsen

Jag söker någon duktig webbdesigner/programmerare som kan bygga en hemsida. Jag behöver hjälp med att komma vidare med ett projekt. Betalning kan skötas på olika sätt, enligt överenskommelse. Finns även möjlighet till fortsatt samarbete.

 

Hör av dig om du är rätt person

 

/ Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag söker någon duktig webbdesigner/programmerare som kan bygga en hemsida. Jag behöver hjälp med att komma vidare med ett projekt. Betalning kan skötas på olika sätt, enligt överenskommelse. Finns även möjlighet till fortsatt samarbete.

 

Hör av dig om du är rätt person

 

/ Mattias

 

Hej!

Min son har en verksamhet som inriktar sig på webbdesign.

Du kan ju gå in på deras hemsida http://vitalmedia.se och skicka iväg ett mail om det verkar intressant.

 

M.vh Jorn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Hej! Mitt namn är Rebecka Bergström och driver ett eget webb-design företag (www.rebeckabergstrom.colm). Hjälper dig gärna med att bygga upp en hemsida om det fortfarande är aktuellt. Du kan ju höra av dig till mig på rebeckabergstrom@hotmail.com.

 

MVH

Rebecka Bergström

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
webdesigner1

Jag söker någon duktig webbdesigner/programmerare som kan bygga en hemsida. Jag behöver hjälp med att komma vidare med ett projekt. Betalning kan skötas på olika sätt, enligt överenskommelse. Finns även möjlighet till fortsatt samarbete.

 

Hör av dig om du är rätt person

 

/ Mattias

 

 

Skriv och berätta vad du vill ha för hjälp om det gäller design, animering, php, asp etc..

skall inte va några problem, jag har tid över.

 

mvh jack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Jag söker någon duktig webbdesigner/programmerare som kan bygga en hemsida. Jag behöver hjälp med att komma vidare med ett projekt. Betalning kan skötas på olika sätt, enligt överenskommelse. Finns även möjlighet till fortsatt samarbete.

 

Hör av dig om du är rätt person

 

/ Mattias

 

Hej Mattias!

Har du hittat någon som kan hjälpa dig med din hemsida? jag heter Linda och har ett företag som sysslar med webbdesign. Hör gärna av dig om du fortfarande behöver hjälp!

www.ldezign.se

Hälsningar Linda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...