Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Datorn startar inte riktigt som den ska


Znorkel72

Rekommendera Poster

Znorkel72

För ett tag sen så köpte jag Logitechs tangentbord G15 och mus G500.

Efter det så vill inte datorn starta längre än att jag ser Acers vita logga i början, såvida jag inte drar ur musen innan för att sen koppla in musen igen när det är dags för inloggning. Jag kör med Win 7.

Jag har precis stoppat in de senaste drivisarna "Setpoint 6.0" från logitechs hemsida.

Men inte hjälpte det mig.

Det spelar ingen roll om jag har musen inkopplad via tangentbordet eller direkt in i ett usb uttag i datorn.

 

Nån som vet nåt???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För ett tag sen så köpte jag Logitechs tangentbord G15 och mus G500.

Efter det så vill inte datorn starta längre än att jag ser Acers vita logga i början, såvida jag inte drar ur musen innan för att sen koppla in musen igen när det är dags för inloggning. Jag kör med Win 7.

Jag har precis stoppat in de senaste drivisarna "Setpoint 6.0" från logitechs hemsida.

Men inte hjälpte det mig.

Det spelar ingen roll om jag har musen inkopplad via tangentbordet eller direkt in i ett usb uttag i datorn.

 

Nån som vet nåt???

Verkar som att datorn inte gillar tangenbordet och musen. Det är förmodligen något med datorns BIOS som hakar upp dig. Kolla om det finns en uppdatering till BIOS. Finns inte det så får du nog skaffa ett nytt tangenbord och mus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

besök din dators hemsida och sök på din dator, och se sedan om det finns några uppdateringar att hämta.

Din egen BIOS version brukar synas vid uppstart av datorn.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...