Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fattas en "Visa din hemsida" kategori


Simonh94

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har sett att det inte finns någon "Visa din hemsida" kategori på Webbutveckling & -design. Jag tycker att en sån kategori vore väldigt bra så man kan få kritik osv.

 

Hur är det med Systemutveckling och Webbutveckling & -design är det meningen att man ska posta sina färdiga skript/program som man vill dela med sig i respektive språk? I såna fall så tycker jag att det är bättre att ha en kategori där man enbart delar med sig av sina skript/program så blir det inte en blandning av problematik och färdiga skript/program i dem olika språk kategorierna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man har en webbsida som man vill ha åsikter kring så är "Webblayout & -design" en mycket bra plats.

 

Hittills så har det knappt varit någon som har velat dela med sig av färdig kod, men om det blir mer framöver så kan vi skapa något särskilt för det. Så länge kan det ju finnas en tråd med många färdiga program. Om du idag har färdig kod som du vill dela av dig med så föreslår jag att du skapar en tråd, som får heta något generellt t ex Färdiga program att dela med sig av, under det språk det gäller. När tråden är klar anmäler du den och skriver att tråden ska markeras som "viktig" och länka till det här inlägget/tråden. När en moderator har gjort det så kommer tråden att alltid vara placerad högst i listan över trådar. Det blir då lätt för någon annan att haka på tråden och lägga till sitt eget program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Jag tycker att det är bättre att ha en enskild kategori om det. På "Webblayout & -design" så är det ju blandat med problematiks trådar, det tycker jag är ganska rörigt.

 

Lite färdiga php skript har jag. Då får jag skapa en sån tråd efter jag har gjort lite mer som jag vill dela med mig av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår vad du menar, men jag tror att om det är en kategori där det går två månader mellan varje tråd så är det risk för att folk tror att det är meningslöst att skriva därför att det inte är någon aktivitet i kategorin.

 

Men jag är öppen för att ändra mig så får jag veta vad fler tycker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle inte ens egen hemsida kunna visas under "Surftips"?

 

Bara en tanke...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man bara vill tipsa om sin hemsida så fungerar Surftips utmärkt, dvs under förutsättning att man inte drar in pengar på den så att den faller under reklamförbudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...