Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Brännar-problem!


jonsson137

Rekommendera Poster

Hej,

har problem att bränna egna filmer från pinnacle-programmet...

 

1. Varför spottar datorn ut skivan o påstår att jag ska stoppa in en ny fast jag vet den första är splitterny? :angry: efter lite fram o tillbaka får jag programmet att acceptera skivan...

 

2. Efter att skivan är "skapad" o det ser riktigt ut, får jag ändå problem när jag ska köra den i tv:n... bilden, om den syns är i olika skikt liksom krackelerad...

 

3. Är det fel på, brännarprorammet, nero 8 eller på skivorna , har provat massor.

 

4. Ibland lyckas det o då är jag jätteglad, :) men vill veta varför jag har dessa problem? kan för övrigt säga att jag har Windows Vista Basic som ofta krånglar... är det dags byta till annat ??

tacksam för alla råd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha.. hm hm.. och då kostar det förstås?? :(

vadå usb-tv-mottagare? nej en vanlig plattmodell..+ en vanlig dvd..

jag försöker även att säkerhetskopiera men det går inte heller, skivorna bara åker ut, o jag får meddelande om att jag ska formarera ??

 

mvh, dam utan större datakunskaper... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha.. hm hm.. och då kostar det förstås?? sad.gif

vadå usb-tv-mottagare? nej en vanlig plattmodell..+ en vanlig dvd.

 

 

Att uppdatera din version av Nero 8 till senaste version av densamma är gratis.Det är ju för att rätta till felaktigheter som upptäcks.Mata in din e-mail adress och download så bör det fungera.

Uppgrade kostar men då blir det till Nero 9 som till skillnad från Nero 8 fungerar fullt ut i Windows 7

 

Platt modell och/eller program av Pinnacle av Pinnacle? Heter den/det någonting?

 

LARSAS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...