Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Markera tråd som INTE läst


Monshi

Rekommendera Poster

Det vore trevligt om det går att markera en tråd som icke läst. Det händer ju att man (jag) öppnar en tråd, inser att detta kan jag svara på men orkar inte just nu....då vill jag sedan enkelt hitta tillbaka något som ett markera den oläst kan lösa.

 

Fast, okej, jag vet på rak arm fyra andra sätt för mig att göra detta men jag är slö idag ;) har redan ansträngt mig nog idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Jättebra idé! Vet på rak arm inte hur vi kan lösa det här, men jag skriver upp det och kommer undersöka det närmare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta föreslog jag under betatestningen, men det blev nedröstat. Nu kanske fler inser fördelarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder RSS-flödet för det. Om det är en tråd som jag vill återvända till så markerar jag den som "inte läst" i RSS-läsaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder RSS-flödet för det. Om det är en tråd som jag vill återvända till så markerar jag den som "inte läst" i RSS-läsaren.

 

Vilken fin RSS-läsaren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite oklart vad du menade med din fråga.

Jag prövade några olika RSS-läsare, som samtliga hade funktionen att kunna ändra till oläst, innan jag fastnade för NewsFox som är ett tillägg till Firefox.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite oklar fråga men en klart svar :)

 

Fast vette tusan om jag orkar hålla på med RSS.

Min enkla lösning är nog DragPad som är del av DragIt. Bara aktivera den och dra dit trådar man vill besöka senare. typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha en RSS-läsare för bara Eforum är ju lite mycket jobb, jag tar in IDGs "De 100 senaste nyheterna" och diverse bloggar den vägen också.

 

DragIt/DragPad har jag inte sett något om förut så det ska jag kolla på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...