Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Snabb hjälp med Iphone 3g


Databecca

Rekommendera Poster

Det är så här min Iphone 3G slutade att funka igår och sa bara "No service" utan vidare.. Åker hem igen och proppar i den i USB:n och tänkte kanske hjälper att göra en Restore.. JAg mitt dumma nöt tänkte ju inte då på att jailbreak m:m försvinner och när allt va klart så sa bara Itunes "This sim card inserted in this iPhone does not appear to be support. Only compatible sim cards from supported carrier may be used to active iPhone." Nu är problemet detta att jag har inget orgialkort kvar eftersom jag låste upp min iphone 3G med Redsnow .. Nu kan jag inte använda den alls mer än att den akn ringa nödsamtal =( Jag har kollat runt med vänner men ingen har nått halebop/telia kort och mobilen måste fås igång innan morgondagen =(

 

Nu till det jag testar alla säger att hactivater BlackRain funkat men jag får det inte alls till att funka då jag har Itunes 9,1 och den säger bara "This application has failed to start because ASL.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem" Vilket jag även gjort och har även laddat ner ASL.dll filen och lagt i en mapp tillsammans med Blackrain filen det funkar inte.. Jag trycker sedan på ok och rutan kommer upp där det står "make it rain" Jag trycker men sen kommer detta upp =( 24bns4m.jpg

 

Snälla hjälp mig =( Jag har jailbreakat den men som sagt jag kan INTE komma in i den förens en aktivering är full gången Jag har verkligen testat mycket nu måste jag få hjälp!

 

Och be mig inte köpa ett nytt kort detta måste fås igång idag och har ingen tillgång eller möjlighet att vänta på ett nytt kort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte bara gå ner på ica eller statoil och köpa ett refill startpaket. exempelivs telia (om det är det som behövs) för 50:-

 

Inte så dyrt endå, och enkelt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte bara gå ner på ica eller statoil och köpa ett refill startpaket. exempelivs telia (om det är det som behövs) för 50:-

 

Inte så dyrt endå, och enkelt...

 

 

Tyvärr har jag inte ens 50 kr.. Inga pengar förens 29:e

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...