Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Iphone och Samsung gt s8000

Villaforever

Recommended Posts

Villaforever

Hej.

Vad är det för skillnad mellan dessa mobiler, om man tar prisjakt verkar ju samsungen som är betydligt billigare ha bättre funktioner än Iphonen. Vad är det som gör att alla har iphone och den är så mycket dyrare. Vad är grejjen liksom.

Vill ha en toach (stavning?) mobil som en iphone med att man kan ladda ner applikationer spel, program m.m Kunna surfa otroligt lätt. Vad finns det för olika mobiler som är bra som man kan göra det och som är billiga.

Finns det några operatörer som erbjudanden på några bra touch mobiler till bra abbomangspriser.

Tack för svar.

Thomas Tydal

I fallet med Samsung GT S8000 är förklaringen enkel. Det finns över 100 000 applikationer att ladda ner till iPhone. Det finns inga att ladda ner till Samsungtelefonen.

Även om den har vissa fördelar (bättre skärm, java- och flashstöd, snabbare processor, bättre kamera) så uppväger inte det bristen på program.

Titta på en Android-telefon i stället så hittar du något som är bättre och billigare än iPhone och med över 20 000 applikationer.

Stefan Eklinder
Finns det några operatörer som erbjudanden på några bra touch mobiler till bra abbomangspriser.

Telenor har erbjudande om Iphone. Har du redan Telenor är det inga problem med ett byte av mobiltelefon innan det är dags för förlängning av abonnemanget.

Smit in på närmsta Telenorbutik och snacka med dom.

För min del fick jag ett nytt 199 kr abonnemang tillsammans med mobiltelefonbytet. Telenor kan porta ditt gamla mobilnummer till det nya abonnemanget. Om du inte känner för att helt byta mobilnummer.

Ditt gamla abonnemang säger Telenor upp. Under tiden får det löpa vid sidan om. Inga större problem för min del. Bytade till Samsung Jet och det kostade mig bara anslutningsavgiften på 250 kr. Kunde inte komma billigare undan.

http://www.telenor.se

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...