Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bra dator till spel?


kallek94

Rekommendera Poster

hej.. Denna dator lär väl vara bra o funka till de flesta spelen.. och vid senare tillfälle kanske jag uppgraderar grafikkortet.. :

 

AMD Phenom II X4 965 Black Edition Quad Core, 3,4Ghz, AM3, 8MB, 125W, Boxed

 

Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9 Kit w/two matched ValueRAM 2GB DDR3

 

XFX GeForce GTS 250 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, DVI, native-HDMI, Graphics Plus, 680/2000Mhz

 

De spelen jag kommer köra är mw2, bad company 2, css ( borde ju få runt 300 fps?) osv...

tacksam för svar :) / kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

hej.. Denna dator lär väl vara bra o funka till de flesta spelen.. och vid senare tillfälle kanske jag uppgraderar grafikkortet.. :

 

AMD Phenom II X4 965 Black Edition Quad Core, 3,4Ghz, AM3, 8MB, 125W, Boxed

 

Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9 Kit w/two matched ValueRAM 2GB DDR3

 

XFX GeForce GTS 250 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, DVI, native-HDMI, Graphics Plus, 680/2000Mhz

 

De spelen jag kommer köra är mw2, bad company 2, css ( borde ju få runt 300 fps?) osv...

tacksam för svar :) / kalle

 

Den bör fungera ja, men några 300fps är det inte en chans att du får i de nyaste spelen... (ja, du syftar säkerligen på 30 :P )

 

Personligen hade jag bytt ut grafikkortet till ett ATI HD 5770 då det stöder många nya funktioner, vad sägs om: eyefinity, knäpptyst vid idle, directx 11, strömsnål 40nm teknik med fler? !

 

 

Dessutom presterar det bra mycket bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den bör fungera ja, men några 300fps är det inte en chans att du får i de nyaste spelen... (ja, du syftar säkerligen på 30 :P )

 

Personligen hade jag bytt ut grafikkortet till ett ATI HD 5770 då det stöder många nya funktioner, vad sägs om: eyefinity, knäpptyst vid idle, directx 11, strömsnål 40nm teknik med fler? !

 

 

Dessutom presterar det bra mycket bättre!

 

jag mena 300 fps i css :D förresten har jag en ny dator nu :)

amd phenom ii x4 955 3.2 ghz

hd 5770

8gb ddr2 :D och den funkar bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...