Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vill du testa nya säkerhets ideér? Testanvändare sökes


cturku

Rekommendera Poster

Hej,

 

 

 

Vi söker personer som nästa tisdag (7.4.) har möjlighet att ge en intervju gällande säkerhet och anti-virus program på datorn. Intervjuaren kommer hem till dig (inom Stockholm) och intervjun tar 2 timmar. Som belöning får du höra om nya koncept inom säkerhet och en check på 1500kr.

 

Om du känner igen dig I följande beskrivning är du precis den vi söker.

 

 

 

-Du är mellan 25 och 40 år

 

-Du använder PC (inte Mac)

 

-Du använder datorn för privat bruk och arbete

 

-Du är orolig över dataintrång

 

-Du är inte expert på data och teknik, men nog intresserad av teknik som ett verktyg

 

-Du har ett anti-virus program installerat. Berätta i ditt svar om du laddat ner det eller köpt i butik eller om det är Freeware

 

 

 

Om du är intresserad skicka mig ett email och berätta lite om dig själv (gällande dom listade punkterna) + ditt telefon nummer, e-post så kontaktar jag dig.

 

Tack på förhand!

 

 

 

Charlotta

 

 

charlotta.turku@idean.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

 

 

Vi söker personer som nästa tisdag (7.4.) har möjlighet att ge en intervju gällande säkerhet och anti-virus program på datorn. Intervjuaren kommer hem till dig (inom Stockholm) och intervjun tar 2 timmar. Som belöning får du höra om nya koncept inom säkerhet och en check på 1500kr.

 

Om du känner igen dig I följande beskrivning är du precis den vi söker.

 

 

 

-Du är mellan 25 och 40 år

 

-Du använder PC (inte Mac)

 

-Du använder datorn för privat bruk och arbete

 

-Du är orolig över dataintrång

 

-Du är inte expert på data och teknik, men nog intresserad av teknik som ett verktyg

 

-Du har ett anti-virus program installerat. Berätta i ditt svar om du laddat ner det eller köpt i butik eller om det är Freeware

 

 

 

Om du är intresserad skicka mig ett email och berätta lite om dig själv (gällande dom listade punkterna) + ditt telefon nummer, e-post så kontaktar jag dig.

 

Tack på förhand!

 

 

 

Charlotta

 

 

charlotta.turku@idean.com

 

 

Så vi över 40 är diskriminerade?

 

Trist att se!

 

Men det är ju 1 April!:lol:

 

Glad Påsk!

 

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...