Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Trådar med nytt innehåll


RN

Rekommendera Poster

Sen jag hoppade av som moderator och blev vanlig medlem så verkar jag ändå bli meddelad om nytt innehåll i moderatorhörnan?

 

zn7u2p.jpg

 

 

 

När jag så klickar länken Varningar blir det ändå som väntat, att någonting från moderatorhörnan helt enkelt inte laddas och visas:

 

sxhu7r.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Hmm, märkligt. Bevakningen borde ju avslutas automatiskt när du inte längre har tillgång till avdelningen. Men du kan alltid gå till Kontrollpanelen > Forum > Hantera bevakade underforum för att avsluta bevakningen.

 

Och förresten: ett stort tack för dina insatser som moderator! Du har gjort ett superbra jobb för Eforum. Trist att du slutar, men du är så klart välkommen tillbaka om du ångrar dig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag går till...

  • Kontrollpanelen
  • > Forum
  • > Hantera bevakade trådar

...så listas ingenting ifrån Moderatorhörnan men däremot från annat såsom Windows 7, Grafikkort etc som jag har skrivit i på sistone. Och i 'underforum' är det tomt...

 

x3si2c.jpg

 

 

 

P.S. Tack för dina ord! ^_^ Jag ska känna efter en tid hur det känns som vanlig medlem... :unsure:

 

 

 

Edit:

Jag prövade nu att radera mina IDG- och Eforum-kakor men där låg inte felet utan det ser fortfarande ut som enligt min första bild i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan göra dig till moderator en liten stund så att du ser din bevakade tråd i "Hantera bevakade trådar" och kan ta bort den därifrån. Säg till när du har tid att fixa det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan göra dig till moderator en liten stund så att du ser din bevakade tråd i "Hantera bevakade trådar" och kan ta bort den därifrån. Säg till när du har tid att fixa det.

Såja nu är det fixat! :thumbsup:

 

20jpqgn.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...