Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med webbläsare på Traderas webbplats


baldypwn

Rekommendera Poster

Skriver åt min far som har stött på problem på sin favoritsida Tradera.

Han löper och säljer en hel del och vill därför såklart kunna skriva omdömen om sina kontakter. Problemet är att när han trycker på "skriv omdöme" så hittar inte webläsaren sidan utan meddelandet "sidan hittas ej, kontrollera adress" kommer. Vi har varit i kontakt med Tradera som uppmanade oss att använda Firefox istället för explorer men vi får samma resultat. Tydligen har min far även kontaktat vår leverantör BBB och blev då uppmanad att installera om windows. Det tycker jag låter lie väl drastiskt och undrar om nån här kanske har nåt tips.

 

Tacksam för alla ideér.

Robert

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tyvärr inget tips men har under dagen själv upplevt stora problem med flera sidor, bl.a, lfv.se, swedbank.se och några andra sidor också. Vad sa BBB om anslutningen. kunde dom se att allt funkade? Själv blev jag ombedd av leverantören att prova ett annat modem men till slut kunde dom se att mitt funkade. Jag skulle iaf inte ominstallera Windows av den här orsaken utan först starta om datorn och om det inte hjälper så avvakta åtminstone en dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, tack i alla fall. BBB konstaterade bara att allt var som det skulle från deras sida. Antar att killen på deras kundtjänst nämnde ominstallering som sista utväg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...