Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kan inte logga in på MSN!


Peyrie

Rekommendera Poster

Hej, först och främst vill jag säga att om den här tråden ligger i fel område i forumet, så hoppas jag ni inte bli arga, för jag blev precis medlem på sidan & jag kände att det här området passade bäst till min fråga.

 

Iaf, mitt problem är då att jag inte kan logga in på min MSN/Hotmail på en enda användare..

Varje gång jag försöker logga in på MSN/Hotmail så loggas den typ inte in.. utan den laddar verkligen i år.......

 

Jag har testat på min pappas bärbara dator och där lyckades jag logga in både på MSN & Hotmail !!

Det är verkligen jätte konstigt.. :s

Asså allt funkade bra på morgonen men senare så fick jag det här problemet..

 

Snälla jag hoppas ni förstår att jag inte vill göra en ny användare, jag ser det som min sista utväg. sad.gif

 

Jag hoppas ni kan hjälpa mig, och jag upskattar att ni ens uttnyttjar er tid för att hjälpa mig !

Tack så jätte mkt, i förhand !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, först och främst vill jag säga att om den här tråden ligger i fel område i forumet, så hoppas jag ni inte bli arga, för jag blev precis medlem på sidan & jag kände att det här området passade bäst till min fråga.

 

Iaf, mitt problem är då att jag inte kan logga in på min MSN/Hotmail på en enda användare..

Varje gång jag försöker logga in på MSN/Hotmail så loggas den typ inte in.. utan den laddar verkligen i år.......

 

Jag har testat på min pappas bärbara dator och där lyckades jag logga in både på MSN & Hotmail !!

Det är verkligen jätte konstigt.. :s

Asså allt funkade bra på morgonen men senare så fick jag det här problemet..

 

Snälla jag hoppas ni förstår att jag inte vill göra en ny användare, jag ser det som min sista utväg. sad.gif

 

Jag hoppas ni kan hjälpa mig, och jag upskattar att ni ens uttnyttjar er tid för att hjälpa mig !

Tack så jätte mkt, i förhand !!

 

Välkommen till Eforum

 

Jo, tråden hamnade lite fel, det finns ett forum som passar, men det är ingen fara, vi flyttar den rätt.

Har du senaste version av "MSN"?

Har du testat i någon annan webbläsare?

 

 

----------------------------------

Flyttar samtidigt tråden till rätt forum

//gästen - Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej oj förlåt ! :(

Ja, jag har den senaste versionen utav MSN!

 

Hur menar du om jag testat den i en annan webbläsare hehe ? :$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt, om jag framstår som efterbliven verkligen.

Men jag är inte så insatt när det gäller datorer, så jag förstår faktiskt inte vad du menar.. Känns så pinsamt att ens fråga det men asså.

ja.....

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte behöver du känna att det är pinsamt, det är bara att fråga på. :thumbsup:

 

Internet Explorer är en webbläsare, men det finns andra t ex Opera och Firefox. Installera någon av dem och se hur det fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jag ber dig att testa att försöka logga in med en annan webbläsare som t.ex Cecilia föreslår, är att se om det är något med din webbläsare som hindrar, eller om det kan vara något på Microsofts server som bråkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att TS menar programmet MSN som används oberoende av webläsare och man därigenom får tillgång till hotmail. Och att man då använder Windows Live Messenger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att TS menar programmet MSN som används oberoende av webläsare och man därigenom får tillgång till hotmail. Och att man då använder Windows Live Messenger.

 

Också jag som är lite otydlig, jag är ute efter att se om du Peyrie kan logga in på Hotmail direkt om det går utan att använda Msn, eller Windows Live Messenger som det officiellt heter idag.

 

Vet också att det är separata program :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej oj HAHA gud va dumt utav mig !

Normalt sett använder jag utav mig Internet Explorer, men jag laddade ner Mozilla Firefox & testade att logga in på min hotmail där, och då funkade det!!

 

Sen försökte jag att logga in på min MSN igen på Windows Live Messenger (Senaste versionen tror det är typ 8,5 )

men då laddar den bara och loggar aldrig in mig.... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra, då kan du troligen logga in direkt på hotmailen även från IExplorer.

 

Skulle vara intressant att testa om du kan logga in på MSN från en tidigare version än vad du har nu och försöker från?

Problemet är att Microsoft har inte någon sådan version ute, utan då måste man hämta en sådan från annan sajt.

 

Här kan man hämta tidigare versioner.

 

http://www.oldversion.com/MSN-Messenger.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj nu gick det på Internet Explorer också !!

fan vad smart !! :D

 

förlåt om jag typ framstår som fåfäng elr hur man nu ska beskriva det.

men jag gillar den nyaste versionen utav msn, med tanke på dens snygga design och så ! :(

 

okej men iaf, jag laddade ner en gamlare version och när jag försöker logga in så får jag ett fel meddelande... :S

 

'' Signing in to .NET Messenger Service failed because the service is not compatible with this version of the program. ''

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj nu gick det på Internet Explorer också !!

fan vad smart !! :D

 

förlåt om jag typ framstår som fåfäng elr hur man nu ska beskriva det.

men jag gillar den nyaste versionen utav msn, med tanke på dens snygga design och så ! :(

 

okej men iaf, jag laddade ner en gamlare version och när jag försöker logga in så får jag ett fel meddelande... :S

 

'' Signing in to .NET Messenger Service failed because the service is not compatible with this version of the program. ''

 

Bra att Hotmailen fungerar.

 

Då godtar alltså inte Microsofts servrar en äldre version av MSN, då kan det bli knivigare, frågan är då, ligger felet på servern hos Microsoft eller är det någon lokal systemfil i din dator?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt ingen aning vad det kan vara... :(

 

Men jag gissar på att det kanske är nån fil, för om det hade varit servern så hade väl inte någon hotmail kunnat loggas in ?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade att ominstallera Windows Live Messenger.. men det hjälpte inte. :/

Förlåt, men jag fattar inte att detta händer.

Jag är verkligen beroende utav MSN & förlitar mig på den jätte mycket !

 

Men om någon annan kanske har någon annan idé, skulle jag upskatta det VÄLDIGT mkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sök på google så får du en del träffar och kasnke lite fler förslag

 

 

tack, men jag har försökt, vissa var tvungna att använda gamlare versioner. men det kan nt jag med tanke på att jag får det fel meddelandet. s:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...