Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Saknar "Mina trådar" och "Mina inlägg"


Stefan Eklinder

Rekommendera Poster

Stefan Eklinder

Saknar "Mina trådar" och "Mina inlägg", så att man t ex snabbt kan hitta sina egna trådar för att kunna gå tillbaka för att läsa gamla lösningar på sina problem, eller göra en uppföljning på en tråd som man skapat.

 

Såsom det är nu har jag fått göra en googling på min tråd angående mina problem med Storegate och FTP-anslutningen, som jag hade problem med för att göra en uppföljning.

 

Har letat runt inne i min profil och så, men har inte kunnat hitta något liknande.

 

Är det något som är på gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I din profil som har du till vänster knappar "Hitta trådar" och "Vista inlägg", samt i området i mitten två flikar "Trådar" och "Inlägg".

 

Sedan går det bra att använda sökfunktionen förstås ;)

Med avancerat sök så går det bra att söka efter inlägg av en viss person. Om jag söker på ordet storegate skrivet av dig så får jag först upp den här tråden och sedan kommer flera inlägg i tråden "Storegates uppgradering: Problem vid FTP-anslutning".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle man inte kunna få plats med de två alternativen i rullgardinslisten?

 

Under avancerat sök är det en på tok för liten lista (avdelning) i förhållande till antalet val.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle man inte kunna få plats med de två alternativen i rullgardinslisten?

Ursäkta, men var är du någonstans? Vilken rullgardinslist och vilka två val? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta, men var är du någonstans? Vilken rullgardinslist och vilka två val? :unsure:

 

HÄR är jag :rolleyes:

post-52940-126902650496_thumb.png

har du till vänster knappar "Hitta trådar" och "Vista inlägg"
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, då hänger jag med :)

och, skulle jag tro, även Pontus med fler som kan se om det låter sig göras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Bra idé! Har lagt till länkar till Mina trådar och Mina inlägg i profilmenyn i sidhuvudet nu. Funkar det bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra idé! Har lagt till länkar till Mina trådar och Mina inlägg i profilmenyn i sidhuvudet nu. Funkar det bra?

Du är flitig du!

Fungerar bra men jag har märkt att klick på den grå.. listen ger olika resultat, ibland fälls listen ut, ibland öppnas profilsidan. Har inte fördjupat mig närmare kring detta.

post-52940-126942486813_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Om man vänsterklickar på vanligt vis är det meningen att rullgardinsmenyn ska visas, men om man däremot klickar med scrollhjulet eller högerklickar och väljer Öppna länk i ny flik så går länken till profilsida.

 

Sen är det möjligt att den beter sig lite olika i olika webbläsare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man vänsterklickar på vanligt vis är det meningen att rullgardinsmenyn ska visas, men om man däremot klickar med scrollhjulet eller högerklickar och väljer Öppna länk i ny flik så går länken till profilsida.

 

Sen är det möjligt att den beter sig lite olika i olika webbläsare.

 

Tror mig se ett samband när jag märkt olikheterna.

Klick på bilden öppnar profilsidan, klick på "den gråa" öppnar listen, men - om man klickar på den gråa innan sidan laddats klart så öppnas profilsidan.

Opera 10.10, ska testa med 10.51 senare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Bra idé! Har lagt till länkar till Mina trådar och Mina inlägg i profilmenyn i sidhuvudet nu. Funkar det bra?

 

Toppen!

 

Det var precis det jag saknat länge härinne. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...