Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nya Voddler mm....


FarZan61

Rekommendera Poster

FY FxN VAD ARG JAG ÄR !!

Voddler la ner sin filmtjänst i ca 3 veckor för det skulle uppdatera hela rasket.

Visst helt ok, men i 3 veckor !! SUCK !...men men .

Så de går ut med info om att man ska komma tillbaks den 8:e Mars för då är allt klart igen.

Det skulle då alltså vara att ladda hem nya spelaren och bara köra på igen som vanligt.

Men när jag efter dessa veckor ska logga in så får jag ett meddelande om att mitt konto inte är

aktiverat ännu och att jag kommer att behöva vänta på en invite igen !!

Som ska komma inom några veckor ...... kanske !!

För de ska ta och göra en slow start med begränsat antal användare en tid framöver !!

Så det betyder att jag ska få invänta en invite som man inte har en aning om när den kommer att dyka upp !!

Det är väl ändå ett jävla sätt, va ? Man går ut med att tjänsten startar den 8:e mars och meddelar en att man är SÅÅÅ välkommen tillbaks då, men nej då får man vänta flera veckor till !!

Men så är det nu och TACK, för nu har jag fått det på pränt och avreagerat mig,

åtminstone en smula iaf.

så nu ställer jag mig med mössan i handen och tar ett steg tillbaks in i ledet igen,

precis som det förväntas av mig.

....FÖRBxxxxx.thumbsdown.gifangry.gif

P.S.OCH, jag klarar mig utan en massa dyng-kommentarer , då detta var ett sätt att "blow of some steam"..CAPISH !!

 

P.S. 2

Sen vad jag känner för Reinfeldt & Co. och deras sjukvårds politik bl.a. bör nog ej publiceras överhuvudtaget..... FÖRBxxxx.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen vad jag känner för Reinfeldt & Co. och deras sjukvårds politik bl.a. bör nog ej publiceras överhuvudtaget..... FÖRBxxxx.

Högerns politik i allmänhet avspeglar bara deras människosyn, en människosyn som enligt min mening innehåller skrämmande mycket ondska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har förstått saken rätt så måste man gå in på www.voddler.com för att kollla på film numer.

 

EDIT:fel av mej.. du laddar ner nya clienten där med din inloggning..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Att du inte vänder dig till Voddler istället och skriver av dig till dom. Om där nu finns möjlighet att skriva meddelande till folket som har hand om tjänsten.

 

Borde alltid väcka någon ansvarig som kan ge dig raka besked. Taskigt annars att du ska behöva vänta på en invite för att ta del av det uppdaterade materialet. Du är vad jag förstår redan medlem där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svar till :

RN - Precis , du har helt rätt i detthumbsup.gif .

--- --- ---

IGGESUND - Japp, man måste logga in för att kunna ladda hem den nya clienten, sen kan man kolla via webläsaren eller starta spelaren.

OCH då mitt konto ej blivit aktiverat så tji fick jag unsure.gif .

--- --- ---

STEFAN - Det går dessvärre inte att komma i kontakt med de ansvariga , då jag ej kan logga in. Jag har försökt maila till en adress som jag råkade hitta , men det kommer inget svar ?

Jo, jag är ju medlem så det känns taskigt faktiskt. För jag vet att de som får en invite nu efter den 8:e Mars blir aktiverade direkt och kan se hela utbudet.

DET känns fel, OM de vill testa nya klienten borde de ju låta sina gamla trogna medlemmar få logga in och ge feedback och inte helt nya medlemmar som inte har något att jämföra med !!! blush.gif

Riktigt korkat av dom, tycker jag...

--- --- ---

som sagt... riktigt taskigt och Oproffsigt thumbsdown.gif

Tack för att ni bryr er thumbsup.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...