Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mobil konverterare


Szandor

Rekommendera Poster

Hejsan.

Det är så att jag ska in på sjukhus snart och donera bort min njure till min bror.

Och det brukar ju bli lite långtråkigt på sjukhus så jag tänkte att jag skulle kolla på mina favoritserier under den tiden.

 

Jag hade tänkt använda mej av min mobil som är en Nokia N97.

 

Jag undrar om ni vet om det finns något bra och enkelt program som kan konvertera .avi filer till mp4v-es filer (jag tror att dom heter så på mobilen).

Jag har letat efter program genom google och download.com men jag har inte hittat något som passar.

antingen så får jag bara ljud eller så blir det felsynkat med ljudet fast då har jag iaf bild.

 

Så för att summrera...

 

Vad jag letar efter är ett program som kan konvertera dom vanligaste film-filerna till Nokia N97, på ett enkelt sätt så att man kan se på serien utan att det blir en fördröjning av ljudet.

Ett stort plus vore också om man kunde få in textfilen sammtidigt som man konverterar.

 

Om det är program som kostar spelar det ingen roll då jag med glädje köper det om det fungerar till fullo.

 

Tack på förhand!

Christer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu laddat ner programmet, ska prova det ikväll tänkte jag.

Jag skriver här senare om hur programmet funkar.

 

Jag tackar väldigt mycket för detta :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Programmet verkar vara riktigt bra :D

 

Men jag kunde inte lägga in min undertext så den kom med när jag konverterade serien.

 

Kanske måste jag använda ett annat program först för att göra detta och sedan konvertera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...