Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Problem med högra kolumnen

Brandklipparen

Recommended Posts

Brandklipparen

Hej!

När jag går in på startsidan Hem ligger högra kolumnen (den med annonserna, Mina bevakningar m.m.) där den förväntas ligga, till höger. Går jag in och läser en tråd hittar jag den däremot under kolumnen med inläggen, precis som om den blivit utsatt för en radmatning för att tala texthantering.

Dock - när jag gick in på den här Avdelningen och tittade på den senaste tråden, Design, låg kolumnen kvar till höger, men inte på några andra.

Skumt, tycker jag, eller har jag några felaktiga inställningar i övrigt?

Kör IE 8.

Pontus Jeppsson

Vi har haft lite problem med det i perioder. Det vore jättebra om ni kan tipsa om exakt vilka trådar felet uppstår i, så blir det lättare för oss att felsöka.

Pontus Jeppsson

Väldigt märkligt, när jag testar med IE8 så visas både den här och alla andra trådar jag kollar i korrekt. Vad kör ni för operativsystem? XP, Vista, Win7?

Pontus, kollade här direkt, och har faktiskt samma problem igen här och nu, med win7 och ie8, men allt är okej i senaste ff och win7.

Edit: Kan konstatera hos mig att felet endast gäller när jag är inloggad som vanlig medlem, eller när jag inte är inloggad, för övrigt så ser det okej ut.

Detta gäller endast för IE8, har inte kollat motsvarande i FF.

Det var ju såhär förra gången också, innan teknikerna fick ordning på det den gången.

post-13429-126769859392_thumb.png

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...