Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Aktivitetsfältet

dushi

Recommended Posts

igår startade jag om min dator, och när den startades igen , så var mina ikoner borta från aktivitetsfältet , de längst ner på vänster sida, jag försökte sätta dit dem igen , men när jag drar de ditt, så kan jag inte få dem på plats där , och när jag höger klickar på den , så finns inte rubriket med " fäst på aktivitetsfältet.

någon som vet en lösnig ?

Tack :)

igår startade jag om min dator, och när den startades igen , så var mina ikoner borta från aktivitetsfältet , de längst ner på vänster sida, jag försökte sätta dit dem igen , men när jag drar de ditt, så kan jag inte få dem på plats där , och när jag höger klickar på den , så finns inte rubriket med " fäst på aktivitetsfältet.

någon som vet en lösnig ?

Tack :)

Hej! Har Du låst upp aktivitetsfältet? Högerklick på akt.fältet, sen lås upp. Därefter plockar Du ner Dina ikoner. Lås akt.fältet när Du är klar.

Hej! Har Du låst upp aktivitetsfältet? Högerklick på akt.fältet, sen lås upp. Därefter plockar Du ner Dina ikoner. Lås akt.fältet när Du är klar.

jag försökte göra det , men så här blir det fortfarande, laddat upp bild: http://sv.tinypic.com/r/1z4zbr8/6

det blir samma sak om jag låser upp eller inte. och om jag högerklickar på ikonen , så finns det inte " fäst på akt.fält" det borde väl stå eller inte ? jag gjorde några ändringar för att snabba upp windows i prestanda inställ. har det kanske någon betydelse?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...