Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Aktivitetsfältet


dushi

Rekommendera Poster

igår startade jag om min dator, och när den startades igen , så var mina ikoner borta från aktivitetsfältet , de längst ner på vänster sida, jag försökte sätta dit dem igen , men när jag drar de ditt, så kan jag inte få dem på plats där , och när jag höger klickar på den , så finns inte rubriket med " fäst på aktivitetsfältet.

 

någon som vet en lösnig ?

 

Tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

igår startade jag om min dator, och när den startades igen , så var mina ikoner borta från aktivitetsfältet , de längst ner på vänster sida, jag försökte sätta dit dem igen , men när jag drar de ditt, så kan jag inte få dem på plats där , och när jag höger klickar på den , så finns inte rubriket med " fäst på aktivitetsfältet.

 

någon som vet en lösnig ?

 

Tack :)

Hej! Har Du låst upp aktivitetsfältet? Högerklick på akt.fältet, sen lås upp. Därefter plockar Du ner Dina ikoner. Lås akt.fältet när Du är klar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Har Du låst upp aktivitetsfältet? Högerklick på akt.fältet, sen lås upp. Därefter plockar Du ner Dina ikoner. Lås akt.fältet när Du är klar.

 

 

jag försökte göra det , men så här blir det fortfarande, laddat upp bild: http://sv.tinypic.com/r/1z4zbr8/6

 

det blir samma sak om jag låser upp eller inte. och om jag högerklickar på ikonen , så finns det inte " fäst på akt.fält" det borde väl stå eller inte ? jag gjorde några ändringar för att snabba upp windows i prestanda inställ. har det kanske någon betydelse?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...