Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Omformatering/ återställning till start

Villaforever

Recommended Posts

Ja hur gör man detta på en bärbar HP Pavilion dv6700 med alta vista

Tryck F11 när du bootar datorn, så får du tillgång till recovery-läget.

Tryck F11 när du bootar datorn, så får du tillgång till recovery-läget.

jag kom till systemåterställning och det går inte på min dator. Jag vill rensa datorn helt alltså som den var när jag köpte den, "omformatering" hur gör man då?

jag kom till systemåterställning och det går inte på min dator. Jag vill rensa datorn helt alltså som den var när jag köpte den, "omformatering" hur gör man då?

Har du en Vista-skiva? I så fall bootar du med den och formaterar och installerar om. Om du inte har någon, kanske du kan kontakta HP-support för att få en återställnings/fabriksinställningsskiva?

Har du en Vista-skiva? I så fall bootar du med den och formaterar och installerar om. Om du inte har någon, kanske du kan kontakta HP-support för att få en återställnings/fabriksinställningsskiva?

jag har gjort det. Trodde man kunde göra det utan skiva. Man kan ju det på andra datorer.

Tack för hjälpen iaf

Är inte det en systemåterställning till leveransskick då?

Nu blev det ju väldigt rörigt när du startade en ny tråd. Början på historien finns här:

//eforum.idg.se/topic/218241-hp-dator-hakat-upp-sig/

jag har gjort det. Trodde man kunde göra det utan skiva. Man kan ju det på andra datorer.

Har du kikat via Start -> Alla program -> Recovery Manager -> Recovery Manager -> Avancerat -> Recovery skiva skapande?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...