Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mario Kart Wii


TomasFredriksson

Rekommendera Poster

TomasFredriksson

Spelar MKW med mina grabbar i fler-player-mode.

 

Vi vill nu kunna öppna upp nya banor. När jag har läst manual och på nätet verkar det bara som att man kan öppna upp nytt i singel-player-mode...

 

Kan någon kunnig förklara för mig hur det hänger ihop? Räcker det med att öppna upp en bana i singel-player för att den nya banan ska finnas med även i multi-player, eller öppnas de separat???

 

Måste man ha minneskort för att kunna ha flera banor, eller räcker det med minnesallokeringen på konsollen?

 

Är lite konfunderad, så all hjälp tas emot tacksamt!

 

/Tomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har för mig att personen som skapar rejset måste ha banan upplåst för att alla ska kunna ratta på den. Men jag kan ha fel.

 

Hursomhelst annars så får du nöta på varje bana. Försöka få guld på samtliga kupper. Då låser du upp fler banor och bilar. Och tillslut möjligheten att köra som din egen Mii har jag för mig.

 

Du behöver inget minneskort eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi ska väl inte uppmana till fusk, är väl bättre att man lär sig spelet istället?

 

Bättre? tja.. kanske det.. fast lära sig.. lära sig att vinna då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättre? tja.. kanske det.. fast lära sig.. lära sig att vinna då?

 

Spelet, naturligtvis, har aldrig förstått varför man måste använda ett fusk i ett spel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TomasFredriksson

Tack Tsar.

 

Vi har hela tiden spelat i multiplayer mode, så det var ju klart att man inte fick några guldmarkeringar...

 

Tack tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...