Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mass Effect 2 - Hjälp med ett uppdrag


Amarinho

Rekommendera Poster

Hej jag har köpt det nya Mass Effect 2 och nu har jag kommit till uppdraget där man ska sammla ihop ett crew och jag har letat igenom alla våningar på skeppet med hittar ingen som man kan fråga om den vill gå med :S ska man åka till en annan planet eller ett annat ship för att fixa medlemmar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå till galaxkartan så ser du i beskrivningen av respektive system var de olika uppdragen för att rekrytera besättningen finns. När du du sen gått in i ett system så ser du samma sak i beskrivningen av planeter.

Läs även i loggboken så beskrivs vilka system och planeter du skall åka till.

 

Mitt förslag är att du rekryterar Jack (beskriven som The Criminal eller dylikt vill jag minnas) först. Hon är en bra första karaktär att ha med sig på andra uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå till galaxkartan så ser du i beskrivningen av respektive system var de olika uppdragen för att rekrytera besättningen finns. När du du sen gått in i ett system så ser du samma sak i beskrivningen av planeter.

Läs även i loggboken så beskrivs vilka system och planeter du skall åka till.

 

Mitt förslag är att du rekryterar Jack (beskriven som The Criminal eller dylikt vill jag minnas) först. Hon är en bra första karaktär att ha med sig på andra uppdrag.

Men vad hittar jag galaxkartan? för jag behöver dra till andra skepp för att rekrytera har kollat igenom alla deck's men hittar inget ställe där man kan be någon skicka dig till ett annat skepp . Srry om jag förklarar lite dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kartan hittar du på samma våning (näst översta) som cockpit, laboratoriet och vapenförrådet, precis utanför hissen till vänster om tjejen som informerar dig om besättningen mm. Det är en liten trappa du går upp för, och där har du kartan rakt framför dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kartan hittar du på samma våning (näst översta) som cockpit, laboratoriet och vapenförrådet, precis utanför hissen till vänster om tjejen som informerar dig om besättningen mm. Det är en liten trappa du går upp för, och där har du kartan rakt framför dig.

jo jag hittade när jag började köra fattar inte hur jag kunde missa den har redan rekryterat Jack och så har jag rekryterat dendär blåa snubben som är en krypskytt tror jag glömt vad han heter hos Omega.

 

tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...