Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Högerspalten ligger fel


Laso

Rekommendera Poster

Hela högerspalten ligger för långt åt vänster, vissa bitar av texten blir då avhuggen och markeringsrutorna blir övertäckta.

post-13429-126604996123_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Ok, har en teori om vad felet är. Kan vara att långa ord i ämnesnamn trycker ut tabellen till höger. Det är isf lätt fixat. Det framgår inte av din bifogade dump - men innehåller nåt av meddelandena ett väldigt långt ord eller en lång url eller liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte vad jag vet, kan inte få fram något nu, och se.

Kör på din teori, skicka mig ett pm när du är klar, så kollar jag och jämför direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis fått ett nytt pm, och kan se att det troligen är hela tabellen till höger, som ligger för nära till vänster enligt bilden, kanten nertill på tabellen syns tydligt.

 

Edit: Kolla på måndag du, det är lugnt.

post-13429-126606109533_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du visa mer av det som är till vänster (du kan ju stryka över vad konversationerna heter om det är känsligt)? För jag tror att Pontus undrar om det är titeln på någon konversation som är ovanligt lång eller innehåller något ord som är väldigt långt. Detta skulle kunna leda till att den kolumnen blir bredare än normalt och då trycker ut kolumnen "Sista meddelandet" åt höger. Jag har inte det problem som du beskriver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på att testar lite, det händer olika saker, när jag gör på olika sätt, t.ex om jag flyttar meddelanden till andra/nya mappar, så blir layoten normal igen.

Felet verkar då följa med in i den nya mappen.

 

Så jag ska kolla lite över helgen, och se vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då verkar det ju bero på en viss konversation. Då gäller det ju att veta på vilket sätt som just denna konversation avviker från de andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...