Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Surfa i Sverige från Norge?

pousette

Recommended Posts

Jag är bosatt i Norge och vill kolla på svt live sändningar från OS på nätet. Men tyvärr kan jag ju inte se de för upphovsrättsliga skäl. Man måste vara i Sverige för att se live sändningarna.

Men finns det något sätt för mig att surfa "från" Sverige så att jag kan se sändningarna?

Stefan Eklinder

Skulle vara att du letar upp en svensk proxy. Borde fungera! Då ser det ut som om du befinner dig i Sverige.

Skulle vara att du letar upp en svensk proxy. Borde fungera! Då ser det ut som om du befinner dig i Sverige.

tack för svar.

Hittade svensk proxy server. Men har problem med att titta på webtv med proxy, kan inte kolla genom mediaplayer eller flashplugin. går inte att ladda hem heller.

Någoot tips på vad jag kan göra?

tack för svar.

Hittade svensk proxy server. Men har problem med att titta på webtv med proxy, kan inte kolla genom mediaplayer eller flashplugin. går inte att ladda hem heller.

Någoot tips på vad jag kan göra?

Leta upp en svensk VPN-tjänst. Räkna med att få betala några tior i månaden, men det kan det nog vara värt.

Leta upp en svensk VPN-tjänst. Räkna med att få betala några tior i månaden, men det kan det nog vara värt.

ok, så med en vpn-tjänst ska det fungera att titta på via tex mediaplayer? varför kan man inte få det att fungera när man surfar via bara en proxy server?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...