Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Avancerat sök borta?


Mikael63

Rekommendera Poster

post-52940-126587082494_thumb.png

 

Eller infotexten.. klickar man på pilen utan sökord så...

 

post-8996-126587589897_thumb.png

klicka där...

 

ed: Nu ser jag vad du menar.

post-8996-126587595939_thumb.png

det är den texten du saknar. Vilken webbläsare? I FF ser det som ovan ut, bortsett från det blå strecket dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

post-52940-126587082494_thumb.png

 

Eller infotexten.. klickar man på pilen utan sökord så...

 

Märkligt att länken inte syns. Vilken webbläsare kör du? Jag ser länken i både IE, FF, Chrome och Opera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt att länken inte syns. Vilken webbläsare kör du? Jag ser länken i både IE, FF, Chrome och Opera.

Opera

Lite märkligt.. är rätt säker på att jag använde Opera under betatestningen och jag påtalade väl en tydligare sådan infotext?post-52940-126589334841_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Jodå, du påtalade att länken till Avancerat sök skulle bli tydligare, så då gjorde vi det också. :) Den är större och tydligare nu än den var från början. Men nu verkar det ju som att du inte ser länken alls. Det begriper jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, du påtalade att länken till Avancerat sök skulle bli tydligare, så då gjorde vi det också. :) Den är större och tydligare nu än den var från början. Men nu verkar det ju som att du inte ser länken alls. Det begriper jag inte.

 

Det är säkert för att jag gnällde över den som jag straffas! Visst?

Å nu gnäller jag över att den inte syns alls så i morgon är sökrutan borta osv...

 

Nej men jag har en teori: det är väl inte så att det ligger reklam med där?

För nån reklam förekommer inte i vare sig Opera eller Chrome (hos mig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Testa att slå av din annonsblockerare och kolla! :) Det ligger ingen annons precis där, men där finns ju annonsblock i högerkolumnen så det är inte omöjligt att det är det som ställer till det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa att slå av din annonsblockerare och kolla! :) Det ligger ingen annons precis där, men där finns ju annonsblock i högerkolumnen så det är inte omöjligt att det är det som ställer till det.

 

Japp, om jag döper om min AdSweep.js så syns texten.

Dock har jag alltid haft samma fil när jag kört Opera så någon skillnad på sajten bör det vara, åtm. efter betan. (Jag vet ju inte när, i tid, texten försvann)

Inget problem för mig alls, jag vet ju var jag hittar Avancerat sök, men frågan är väl om det kan vara bekymmer för någon annan, med AdSweep eller annan blockerare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Well, om jag ska uttrycka mig diplomatiskt: vår högsta prioritet är inte att förbättra användarupplevelsen för de som väljer att inte ta del av de sponsorbudskap som finansierar driften av sajten. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu så..

Det var adv_search som ställde till det. Tolkades väl av adsweep som nåt med advertising.

 

Men genom att ange detta som undantag i filen så.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...