Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Adresser


wipwip

Rekommendera Poster

hej

jag har alltid kunnat klicka på addresser och andra saker som gör att det öppnas ett nytt fönster när jag har fått något mail från någon med olika saker i, men nu fungerar inte de det händer ingenting , addresser måste jag kopiera och öppna ute ur mailen och står det klicka här så händer det ingenting , förmodar att detta är en inställning , men hur gör jag det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har troligen blivit något fel i inställningarna av standardprogram. Nu kommer jag inte längre ihåg hur man ställde in det i XP men pröva med att söka på "standardprogram" i "Hjälp och support".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast jag tror att det snarare handlar om att markera webbläsaren som standardprogram i XP så att det går att klicka på en länk i mejlprogrammet och få upp webbläsaren. I alla fall tror jag att det är det som är problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast jag tror att det snarare handlar om att markera webbläsaren som standardprogram i XP så att det går att klicka på en länk i mejlprogrammet och få upp webbläsaren. I alla fall tror jag att det är det som är problemet.

 

Ja precis :thumbsup:

Vanlig misstolkning just detta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...