Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Saknar tab-ar


0x2A

Rekommendera Poster

Kanske någon som påpekat detta men:

 

Under sidan SENASTE saknar jag de växlingstabbar som finns på Aktuella diskussioner på Eforum 'Visa trådar' och 'Visa inlägg'.

 

Saknar också en global 'Starta ny tråd i'-knapp där man kan välja forum, alternativt en länk till Forumöversikten

 

Vad är Förhandsgranska bra för ? Den visar ju inte hur texten kommer se ut med Bold och sånt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har en särskild del för buggrapporter och önskemål så jag flyttar din tråd dit från "Diskutera Eforum". Det finns redan en del trådar om samma sidor men jag tror inte just dina synpunkter är med där.

 

För mig så blir det fetstil mm i förhandsgranskningen:

Skärmklipp.PNG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har en särskild del för buggrapporter och önskemål så jag flyttar din tråd dit från "Diskutera Eforum". Det finns redan en del trådar om samma sidor men jag tror inte just dina synpunkter är med där.

 

För mig så blir det fetstil mm i förhandsgranskningen:

post-23870-126572242896_thumb.png

 

Fungerar ju finfint om man tittar på rätt ställe! :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Under sidan SENASTE saknar jag de växlingstabbar som finns på Aktuella diskussioner på Eforum 'Visa trådar' och 'Visa inlägg'.

 

Hej!

Om tabbarna ska fungera så måste allt innehåll laddas in samtidigt. Annars funkar det inte att växla lista utan fördröjning. Eftersom dessa listor är så långa och redan tar några sekunder att ladda in har vi valt att inte köra fliklösningen här. Det skulle leda till att sidan tar ganska lång tid att ladda in.

 

 

Saknar också en global 'Starta ny tråd i'-knapp där man kan välja forum, alternativt en länk till Forumöversikten

 

Det är en jättebra idé som även andra har önskat. Vi får se om vi kan lösa det under våren.

 

Vad är Förhandsgranska bra för ? Den visar ju inte hur texten kommer se ut med Bold och sånt

Jodå, det är meningen att textformatering, bilder och allt annat ska synas när man förhandsgranskar. Det visas i ytan ovanför textinmatningsfältet. Är du säker på att det inte blir så när du klickar på Förhandsgranska? I så fall får vi undersöka det närmare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Fungerar ju finfint om man tittar på rätt ställe! :blush:

 

Haha, ja det är lätt att missa sådana saker på en helt ny sajt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...