Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Chrome långsammare


Mikael63

Rekommendera Poster

Har nyttjat Chrome v4 som standardläsare några veckor nu, både hemma och på jobbet.

 

Till en början så tyckte jag den var snabb, kanske t.o.m så snabb som påstods.

Men nu laddar den sidor så förb. segt och det går inte avbryta en sådan seg nerladdning heller. Växlade nyss över till Opera och den är ju bra mycket snabbare än Chrome. Finns nån typ SpeedyFox fast för Chrome? Annat att göra - ja förutom att skippa Chrome helt då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nyttjat Chrome v4 som standardläsare några veckor nu, både hemma och på jobbet.

 

Till en början så tyckte jag den var snabb, kanske t.o.m så snabb som påstods.

Men nu laddar den sidor så förb. segt och det går inte avbryta en sådan seg nerladdning heller. Växlade nyss över till Opera och den är ju bra mycket snabbare än Chrome. Finns nån typ SpeedyFox fast för Chrome? Annat att göra - ja förutom att skippa Chrome helt då?

 

Hej

Jag har kört Chrome länge och den är fortfarande snabbast

av all jag har testat (ej Opera btw) tasta med att "rensa" browsern, jag använder CC cleanner minst en gång i veckan...

fö, använder jag ver 5.0.317.2 beta som fungerar utmärkt...

finns att hämta här:

http://fileforum.betanews.com/detail/Google-Chrome-for-Windows/1220379960/1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag har kört Chrome länge och den är fortfarande snabbast

av all jag har testat (ej Opera btw) tasta med att "rensa" browsern, jag använder CC cleanner minst en gång i veckan...

fö, använder jag ver 5.0.317.2 beta som fungerar utmärkt...

finns att hämta här:

http://fileforum.betanews.com/detail/Google-Chrome-for-Windows/1220379960/1

Tack för tipset att rensa. Möjligen hjälpte detta, svårt att säga så här utan att ha suttit och surfat en stund. Kan man inte ställa in gränser för detta?

 

Testar beta 5, har inget att förlora.

 

Ta och pröva Opera!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...