Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Felmedelande när jag öppnar hemsida

calculus

Recommended Posts

Får detta fel när jag öppnar en hemsida: http://manager.aftonbladet.se/

skickar med en bild också hur det ser ut. Vad ska jag göra åt problemet?

/Thomas

Server Error in '/' Application.

Object reference not set to an instance of an object.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.]

Swush.FantasySport.Game.Global.Application_AuthenticateRequest(Object sender, EventArgs e) in C:\Users\Micael Baerens.SWUSH\Documents\Visual Studio 2008\Projects\FantasySport\trunk\Swush.FantasySport.Game\Global.asax.cs:394

System.Web.SyncEventExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +68

System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +75

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.3603; ASP.NET Version:2.0.50727.3082

post-65137-126564776139_thumb.jpg

Det där är nog inget du kan påverka.

Det är ett felmeddelande från deras server, som betyder att de har någon form av problem.

Det blir så ibland tyvärr.

Jag prövade länken och det tycks funka nu, dock så har jag inget konto där så jag har inte provat att logga in.

jag kom in första gången jag provade länken men efter det kommer jag inte in. Detta gällde både med firefox och explorer.

Vet inte om det kan hjälpa men testa att uppdatera microsoft NET framework då problemet verkar vara där.

Vet inte om det kan hjälpa men testa att uppdatera microsoft NET framework då problemet verkar vara där.

Dethjälpte inte med att uppdatera microsoft NET framework.

Testade även att ladda hem opera och du funkade sidan tills jag stängde av datorn. nästa gång jag startade datorn så funkade inte sidan längre.

hade kakkalas(sugen på cookies) och när de var slut så funkade :) Får se om problemet kommer tillbaka när jag stänger av datorn

hade kakkalas(sugen på cookies) och när de var slut så funkade smile.gif Får se om problemet kommer tillbaka när jag stänger av datorn

Ja cookies kan ju vara problemet också, du kanske måste lägga in webbsidan som en säker plats i säkerhetsinställningar, då isidosätts regleringen på cookies.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...