Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Musproblem!


Urkiburki

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag köpte en mus förra veckan. Det är första trådlösa mus som jag har. Ville ha en liten till min bärbara dator så det fick bli en hp laser mini mouse. Det var den minsta som de hade och ganska billig. Problemet är att jag bara kan använda den på bordet eller om jag lägger en plastficka på en bok!. På allt annat bara hackar den och flippar fram och tillbaka och går inte alls att styra!

 

Eftersom jag inte har haft någon trådlös mus innan så undrar jag om det ska vara så här eller om min är kass!

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns möss som är bättre och sämre på olika ytor. Alla möss fungerar på en musmatta men enbart ett fåtal på ett glasbort eller högglansig yta.

 

Just din veta jag inget om. Tipset är att titta på Prisjakt om den musen finns med där och om det finns några kommentarer. Om du är missnöjd med musen, om du inte tycker den klarar det du antagit/fått intrycket att den kan, tycker jag att du ska lämna tillbaka den, häva köpet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns möss som är bättre och sämre på olika ytor. Alla möss fungerar på en musmatta men enbart ett fåtal på ett glasbort eller högglansig yta.

 

Just din veta jag inget om. Tipset är att titta på Prisjakt om den musen finns med där och om det finns några kommentarer. Om du är missnöjd med musen, om du inte tycker den klarar det du antagit/fått intrycket att den kan, tycker jag att du ska lämna tillbaka den, häva köpet.

 

 

tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...