Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Testavdelning


flora50

Rekommendera Poster

Jag ser att det är mycket testande i olika trådar. Finns det behov av en testavdelning? Där skulle man kunna infoga, bifoga, radera och testa i största allmänhet. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Tja, varför inte?

 

I så fall en dold testavdelning som t ex Moderatorhörnan där endast vi moderatorer kan meka hit och dit. Då lär inga andra bli störda av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att fler än moderatorer nån gång har behov av att testa nåt, ev radera detta, och sen använda det i nån tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag upplever det som om det mest är några av moderatorerna och i viss mån några andra medlemmar som har sysslat med lite olika tester, men det kanske finns behov under en tid att ha ett rent testforum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, upp med en testavdelning. Den gör ingen skada. Alltid trevligt att kunna testa en funktion, som enkäter, innan man slänger upp en riktig tråd.

 

Vi moderatorer kan gå in och radera där lite då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Jag tror att fler än moderatorer nån gång har behov av att testa nåt, ev radera detta, och sen använda det i nån tråd.

 

Möjligt, men att radera inlägg som jag tror att du syftar på är väl ändå endast moderatorer som kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligt, men att radera inlägg som jag tror att du syftar på är väl ändå endast moderatorer som kan göra?

Radera ett inlägg kan naturligtvis bara moderatorer, slarvigt uttryckt av mig. Däremot redigera sina inlägg kan väl alla, och det bör räcka om något blev fel med testen. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte Testforum lät som något där man kunde diskutera tester av grafikkort etc. :)

 

Vad tycker ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...