Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Testavdelning

flora50

Recommended Posts

Jag ser att det är mycket testande i olika trådar. Finns det behov av en testavdelning? Där skulle man kunna infoga, bifoga, radera och testa i största allmänhet. 

Stefan Eklinder

Tja, varför inte?

I så fall en dold testavdelning som t ex Moderatorhörnan där endast vi moderatorer kan meka hit och dit. Då lär inga andra bli störda av det.

Jag tror att fler än moderatorer nån gång har behov av att testa nåt, ev radera detta, och sen använda det i nån tråd.

Jag upplever det som om det mest är några av moderatorerna och i viss mån några andra medlemmar som har sysslat med lite olika tester, men det kanske finns behov under en tid att ha ett rent testforum?

Ja, upp med en testavdelning. Den gör ingen skada. Alltid trevligt att kunna testa en funktion, som enkäter, innan man slänger upp en riktig tråd.

Vi moderatorer kan gå in och radera där lite då och då.

Stefan Eklinder

Jag tror att fler än moderatorer nån gång har behov av att testa nåt, ev radera detta, och sen använda det i nån tråd.

Möjligt, men att radera inlägg som jag tror att du syftar på är väl ändå endast moderatorer som kan göra?

Möjligt, men att radera inlägg som jag tror att du syftar på är väl ändå endast moderatorer som kan göra?

Radera ett inlägg kan naturligtvis bara moderatorer, slarvigt uttryckt av mig. Däremot redigera sina inlägg kan väl alla, och det bör räcka om något blev fel med testen. 

Jag tyckte Testforum lät som något där man kunde diskutera tester av grafikkort etc. :)

Vad tycker ni andra?

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...