Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Webbhotell med bra Newsletter-funktion?


parli

Rekommendera Poster

Hej! Jag sköter ett nyhetetsbrev för en förening.

Jag skickar - som säkert många andra - till många på en gång, och skriver deras adresser som dold kopia, så att inte någon skall kunna planka sändlistan för kedjebrev eller spam.

 

För ca tio år sedan infördes en begränsning att man inte fick sända mer än hundra i samma utskick, jag fick dela upp våra 700 medlemmar i åtta buntar, men det gick ju bra. Det gällde ju bara ett tiotal brev om året.

 

Men nu har man infört ännu hårdare regler, nu får man bara sända 10-20 i samma sändning, och det är även andra spärrar, vissa företagsservrar tar inte emot mejl där mottagaren stått som "dold kopia" etc.

 

Jag blir uppenbart tvungen att nyttja någon service som sänder ut vårt nyhetsbrev ett och ett till vare mottagare. Flera webbhotell har sådan service, men det kostar flera långschalar.

 

Är det någon som vet något webbhotell som gör detta till en kostnad som en liten förening kan orka med. Eller finns det program som man kan köpa som gör att man kan göra utskick själv? (Av olika själ passar det inte med Yahoo groups eller Google groups.) Tacksam för all hjälp! Bästa hälsningar / Pär

<par.lindstrom _a_ balticbooks.se>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...