Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jobbig startsida!


@dy

Rekommendera Poster

Jag måste säga att jag blir rätt irriterad på att det är så mycket information i överdelen av startsidan på forumet. Alltså, sitter man med en widescreen så behöver man scrolla ner bra mycket för att ens komma åt de översta inläggen. OK visst använder ni redan bredden men kanske kan ni använda det ännu bättre eller ha tydliga knappar så man kan få bort kategorilistorna överst. Det nästan krävs att man har en bra scrollfunktion på musen för att komma rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Klicka på "Göm välkomstrutorna" och/eller "Göm forumöversikten" (små grå länkar i högerkant ovanför välkomstboxen och forumlänkarna) så anpassar du startsidan efter eget tycke. Vill du visa dem igen är det bara att klicka på samma länk igen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du alltid är intresserad av att i första hand läsa de senaste inläggen så rekommenderar jag dig att använda sidan //eforum.idg.se/page/senaste_inlagg i stället för förstasidan.

 

Menar du att det är för svårt att se valen "Göm välkomstrutorna" och "Göm forumöversikten"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett testinlägg apropå detta inlägg

//eforum.idg.se/topic/217417-defaultinstallning-bevaka-trad/page__view__findpost__p__1077391

 

Låt vara tillsvidare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett testinlägg apropå detta inlägg

//eforum.idg.se/topic/217417-defaultinstallning-bevaka-trad/page__view__findpost__p__1077391

 

Låt vara tillsvidare

Ingår i Monshis test ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...