Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Media-tag


Monshi

Rekommendera Poster

Mot vilka sidor fungerar Media-taggen? Testade mot LiveLeak men där blev det bara en icke klickbar länk av.

 

Det verkar inte heller att redigera media-taggar.

Testa att byta ut den döda länken till liveleak till en länk till youtube men gamla icke klickbara länk var kvar efter redigeringen.

Redigerade då åter inlägget och lade in nya media-tag med youtube-länken i. Åter en död länk i inlägget men nu med adressen till youtube.

Dvs media-taggar verkar inte hanteras korrekt vid redigering samt vilka sidor fungerar taggen emot? Är det bara youtube?

 

Nåja, eftersom jag kan tog jag då och raderade tråden jag skapat och skapade en ny med en korrekt länk. Alla som inte lider av höjdskräck bör inte leta reda på den tråden kanske ska sägas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Media-knappen är helt klart lite oklar. Den ska funka med ett gäng stora sajter, men många av dessa verkar vara amerikanska som inte så många använder här.

 

Den enda tjänst som jag vet knappen funkar med och som många använder är Youtube, så man kanske ska döpa om den till Infoga Youtube-klipp och ändra ikonen. Så undviker man förvirring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...