Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med Internetsurfandet


Stefan Eklinder

Rekommendera Poster

Stefan Eklinder

Jag blir så less. Har inte kunnat surfa med mobilen sedan innan jul.

 

Möts bara av beskedet "Den här sidan kräver särskild inloggning. Tjänsten får inte visa sidan för dig"

 

Räkningen är betald, så att det kan inte bero på att jag kommit upp till max vad gäller gränsen vid surfning med mobilen. Jag har provat flera gånger att ladda ned inställningarna för internetsurfning utan att det fungerar.

 

Nu har gratisperioden för surfandet utgått. Fick besked om det för någon vecka sedan via SMS, och att jag då får surfa fritt för tror det är 59 kr/månad. Tänker inte behålla den tjänsten om jag inte kan utnyttja den.

 

Du får ringa kundtjänst, tänker du säkert. Jovisst, tänker göra det också. Tänkte höra om fler har råkat ut för samma sak, och som har Telenor. Ni har kanske redan ringt och fått beskedet om varför det inte fungerar?

 

Mitt abonnemang är Telenor 199 och startades den 5 december 2009.

...internetsurfandet fungerade hur bra som helst tidigare, men efter jul blev det totalstopp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Kontaktade Kundtjänst. Lösningen var enkel. En omstart av abonnemanget hjälpte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontaktade Kundtjänst. Lösningen var enkel. En omstart av abonnemanget hjälpte. :)

 

Sådant har hänt mig också vid enstaka tillfälle, bra att det löste sig för dig :), även om jag inte hade den tanken nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Sådant har hänt mig också vid enstaka tillfälle, bra att det löste sig för dig :), även om jag inte hade den tanken nu.

 

Kändes som om jag var ensam om problemet.

 

Sambon har också Telenor, och hennes internetsurfande har fungerat felfritt hela tiden. Tyckte därför att det var lite skumt att inte det fungerade för mig. Å andra sidan har jag surfat mycket mobilt när vi var i London, så att kanske maxgränsen har passerats då. När allt faktuerats och det ändå inte fungerade, så började jag att undra.

 

Nu vet jag att en omstart av abonnemanget hjälper till nästa gång det strular. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kändes som om jag var ensam om problemet.

 

Sambon har också Telenor, och hennes internetsurfande har fungerat felfritt hela tiden. Tyckte därför att det var lite skumt att inte det fungerade för mig. Å andra sidan har jag surfat mycket mobilt när vi var i London, så att kanske maxgränsen har passerats då. När allt faktuerats och det ändå inte fungerade, så började jag att undra.

 

Nu vet jag att en omstart av abonnemanget hjälper till nästa gång det strular. :)

 

Tydligen hade något hängt sig i ditt konto, men då vet du ju om det skulle hända någon annan gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...