Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
jannejanne

Hur nå "Mina inlägg" "Mina trådar" ?

Rekommendera Poster

jannejanne

Förut hittade jag Mina trådar Mina inlägg till vänster.

Lätt ta upp och kolla efter vad som hänt.

För att är det datorproblem av typen.

"Min dator startar inte. Vad skall jag göra?"

Så är mitt svar normalt en rad frågor om datorn.

typ

Ålder?

Märkesdator? I så fall fabrikat och modell.

Har du garanti kvar?

osv.

Och svarar då den som startat tråden på mina frågor vill jag i varje fall kunna ge ett svar som visar att jag läst inlägget.

Alternativt hitta "min tråd" och kolla om det kommit in några tips på hur jag skall lösa mitt problem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Monshi

Det finns några sätt.

Gamla trådar/inlägg finns det en begränsad mängd av i din profil. Vill du hitta fler får du använda sökfunktionen.

Nya trådar du skriver i lägger du förslagsvis till som bevakad tråd. Jag har ställt in i min profil att jag ska bevaka alla trådar jag skriver i och de dyker då upp under rubriken Trådar med nytt innehåll under Mina bevakningar till höger.

Man kan även titta över sina bevakade trådar via sin profil och där se lite mer information om vem och när det skrivits i dem.

Läs mer om bevakningar i Eforums hjälpfiler

//eforum.idg.se/index.php?app=core&module=help

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Cecilia

Gamla trådar/inlägg finns det en begränsad mängd av i din profil.

Om man använder "Hitta trådar" resp. "Visa inlägg" (inlägg som inte är början på en tråd) till vänster i profilen:

Skärmklipp.PNG

så listas trådar resp. inlägg under det senaste året så vitt jag har förstått.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Admini

Jag tycker det är för jävligt att man har ändrat utseendet så mycket att det inte längre går att hitta!!!

Jag hittar ingenting...

Varför ändra något som redan fungerar?

Ändra tillbaka är snälla!

det här nya utseendet ser barnsligt ut

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Monshi

Jag tycker det är för jävligt att man har ändrat utseendet så mycket att det inte längre går att hitta!!!

Jag hittar ingenting...

Vad hittar du inte? Låt oss guida dig! Detta nya format av forumet har en framtid. Det gamla var en återvändsgränd, ett visserligen bra hemmabygge men med tiden ett ohanterligt lapptäcka som inte gick att utveckla vidare.

Samt detta forum har numera mycket gemensamt med alla andra forum på nätet, hur de fungerar och ser ut. Kan ge att folk klarar av det bättre, att det är lättare att ta sig in i det. Är det något du saknar här ge oss då dina tankar. Mycket mycket går att göra. Detta forum är ungt i denna skepnad, mycket kommer att göras.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Pontus Jeppsson

Jag hittar ingenting...

Jag förstår att det är förvirrande när så mycket är nytt på sajten, men jag tror att när du använt den en liten tid så kommer du se alla nya bra funktioner och möjligheter som finns. Och om det är något du är osäker på så är det bara att fråga! Jag och moderatorerna på Eforum är här för att hjälpa dig! Du kan också få mycket information om du klickar på hjälp i menyn.

Tyvärr var det precis det den gamla sajten inte gjorde. Eftersom den var byggt på en 10 år gammal plattform var den otroligt komplicerad att underhålla och vidareutveckla. Sajten var seg och långsam och gick ner helt allt som oftast. Dessutom hade vi halkat efter när det gäller funktioner som folk förväntar sig av ett forum - sådant som vi kan erbjuda idag!

Så vi var i ett läge där det var helt nödvändigt att kasta ut det gamla och satsa på något helt nytt. Idag kör vi Eforum på världens bästa forumplattform, och jag är helt säker på att det här är rätt väg för att ta en gammal trotjänare som Eforum in i framtiden.

Men precisera gärna det du tycker fungerar dåligt så ska vi göra allt vi kan för att rätta till det!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...