Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

SENASTE visar ej underavdelning eller antal svar


flora50

Rekommendera Poster

Skulle gärna se att senaste trådar visar antal svar, helst också underavdelning. Nu tvingas man läsa allt noggrannt. Jag vill ogärna filtrera vad som visas, eftersom jag vill skumma igenom allt, nyfiken som jag är.

 

Helst vill jag ha samma utseende som under en avdelning; markeringen för läst/oläst är guld värd!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delforum är på gång, det är därför som det står "forum:"

 

Har du kollat på "100 senaste inläggen" eller "Aktiva trådar"? I Aktiva trådar finns det du saknar, fast i stället så står inget av inlägget med (du får ha båda uppe i varsitt fönster och läsa från båda fönstren ;) ). I senaste inläggen finns i alla fall delforum med.

//eforum.idg.se/page/senaste_inlagg

//eforum.idg.se/index.php?app=core&module=search&do=active

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, det blir till att använda Aktiva trådar. Det blir ungefär som gamla Tidsmaskinen, dock med skillnaden att man inte kan sätta egen tid, bara dag, vecka osv, samt att valet inte ligger kvar. Detta spelar dock mindre roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delforum är på gång, det är därför som det står "forum:"

 

 

Det låter bra, men man får blanda lite med Aktiva trådar, och Aktuella diskussioner så lär man hitta en bra mix, har också lagt upp det jag behöver under "mina bevakningar", så bör jag inte missa något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Skulle gärna se att senaste trådar visar antal svar, helst också underavdelning. Nu tvingas man läsa allt noggrannt. Jag vill ogärna filtrera vad som visas, eftersom jag vill skumma igenom allt, nyfiken som jag är.

 

Helst vill jag ha samma utseende som under en avdelning; markeringen för läst/oläst är guld värd!

 

Jättebra önskemål! Senaste-listorna, både på startsidan och under Senaste i menyn, är lite knöliga att få till precis som man vill ha dem, men vi ska definitivt försöka förbättra dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Helst vill jag ha samma utseende som under en avdelning; markeringen för läst/oläst är guld värd!

 

 

 

Markeringen för läst/oläst är mycket bra, men tycker att den gula färgen för oläst inte är bra, då den lätt flyter in i den som markerar läst, brun eller röd kanske, jag tänker på dom som har problem med svaga färgskiftningar och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Markeringen för läst/oläst är mycket bra, men tycker att den gula färgen för oläst inte är bra, då den lätt flyter in i den som markerar läst, brun eller röd kanske, jag tänker på dom som har problem med svaga färgskiftningar och liknande.

Hänger inte med på färgen där. Det är ju stor skillnad i färgen mellan läst och oläst tråd. Det är inte heller någon gul färg.

Skärmklipp.PNG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hänger inte med på färgen där. Det är ju stor skillnad i färgen mellan läst och oläst tråd. Det är inte heller någon gul färg.

post-23870-12645176688_thumb.png

 

Ser nu att vi inte pratar om exakt samma sak, jag är mera inne på markeringen för "Har nytt innehåll, Har inget nytt innehåll , i t.ex "Trådar med nytt innehåll" på höger sida

post-13429-126452097012_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det var ju en annan sak för den här tråden har handlar om listorna med senaste inlägg och trådar längst ner på index-sidan och sidorna "100 senaste inläggen/trådarna" och inte bevakat-listan.

 

Du vill kanske dela upp tråden så att din anmärkning inte drunknar i de andra (och radera det här inlägget)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det var ju en annan sak för den här tråden har handlar om listorna med senaste inlägg och trådar längst ner på index-sidan och sidorna "100 senaste inläggen/trådarna" och inte bevakat-listan.

 

Du vill kanske dela upp tråden så att din anmärkning inte drunknar i de andra (och radera det här inlägget)?

 

Låter den vara så länge, Pontus har förhoppningsvis redan läst och lagt den i önskemål-listan, annars lägger jag upp en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...