Just nu i M3-nätverket
Jump to content

IP-adress

Mr Andersson

Recommended Posts

Jag hittar ingen inställning för att dölja min IP-adress, eller den syns inte för övriga medlemmar? (jag kan ju se andras IP-adresser, men det beror kanske på att jag är moderator?)

Bara moderatorer och administratörer kan se ip-adresser.

Hur gör man för att dölja sin IP-adress? Jag är inte ett dugg intresserad av att visa jobbets IP-adress när jag skriver/svarar på inlägg därifrån, och egentligen är jag inte mycket mer intresserad av att visa min egen IP-adresser heller...

Hur gör man för att dölja sin IP-adress? Jag är inte ett dugg intresserad av att visa jobbets IP-adress när jag skriver/svarar på inlägg därifrån, och egentligen är jag inte mycket mer intresserad av att visa min egen IP-adresser heller...

Som sagt är det bara vi moderatorer som kan se IP-adresser och jag lovar att inte undersöka var du är...

..fast kanske att det går att sätta rättigheter här så att enbart admin ser IP-adresserna? Alla moderatorer behöver ju inte det vanligen.

Som sagt är det bara vi moderatorer som kan se IP-adresser och jag lovar att inte undersöka var du är...

..fast kanske att det går att sätta rättigheter här så att enbart admin ser IP-adresserna? Alla moderatorer behöver ju inte det vanligen.

Jag tycker fasktiskt inte att "vanliga" moderatorer behöver se IP-adressen, det räcker att admin och huvudmoderator kan det, jag vill faktiskt inte se någons IP-adress - jag har helt enkelt inte med det att göra.

För mig är det en bisak, om jag kan se någons ipadress, eller min egen, brukar inte ens titta åt det hållet.

Edit: Lägga visningen av IP-nr i profilen kanske?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...