Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Mr Andersson

IP-adress

Rekommendera Poster

Mr Andersson

Jag hittar ingen inställning för att dölja min IP-adress, eller den syns inte för övriga medlemmar? (jag kan ju se andras IP-adresser, men det beror kanske på att jag är moderator?)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Pontus Jeppsson

Bara moderatorer och administratörer kan se ip-adresser.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Mr Andersson

Bara moderatorer och administratörer kan se ip-adresser.

Hur gör man för att dölja sin IP-adress? Jag är inte ett dugg intresserad av att visa jobbets IP-adress när jag skriver/svarar på inlägg därifrån, och egentligen är jag inte mycket mer intresserad av att visa min egen IP-adresser heller...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Monshi

Hur gör man för att dölja sin IP-adress? Jag är inte ett dugg intresserad av att visa jobbets IP-adress när jag skriver/svarar på inlägg därifrån, och egentligen är jag inte mycket mer intresserad av att visa min egen IP-adresser heller...

Som sagt är det bara vi moderatorer som kan se IP-adresser och jag lovar att inte undersöka var du är...

..fast kanske att det går att sätta rättigheter här så att enbart admin ser IP-adresserna? Alla moderatorer behöver ju inte det vanligen.

Redigerad av Monshi

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Mr Andersson

Som sagt är det bara vi moderatorer som kan se IP-adresser och jag lovar att inte undersöka var du är...

..fast kanske att det går att sätta rättigheter här så att enbart admin ser IP-adresserna? Alla moderatorer behöver ju inte det vanligen.

Jag tycker fasktiskt inte att "vanliga" moderatorer behöver se IP-adressen, det räcker att admin och huvudmoderator kan det, jag vill faktiskt inte se någons IP-adress - jag har helt enkelt inte med det att göra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Laso

För mig är det en bisak, om jag kan se någons ipadress, eller min egen, brukar inte ens titta åt det hållet.

Edit: Lägga visningen av IP-nr i profilen kanske?

Redigerad av //gästen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...