Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

SMS mjukvara med bra pris


Sven Eriksson

Rekommendera Poster

Sven Eriksson

Tjena!

 

Jag håller på att leta efter en tjänst eller mjukvara på internet som man kan skicka mass SMS med.

 

Man ska helst bara kunna lägga till alla nummer i en lista och skicka. En annan sak är att det inte får bli för dyrt per sms.

 

Någon som har några tips?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telia SMS i datorn?

 

Finns en tråd här där vi klurat ut hur man kan nyttja den mjukvaran lite bättre..

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=1163276

 

Med abonnemanget Telia Mobil Full koll, som kostar 186 kr / månad, så ingår 3000 fria SMS

 

[inlägget ändrat 2010-01-25 08:58:07 av Mikael63]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Jag håller på att leta efter en tjänst eller mjukvara på internet som man kan skicka mass SMS med.

 

Man ska helst bara kunna lägga till alla nummer i en lista och skicka. En annan sak är att det inte får bli för dyrt per sms.

 

Någon som har några tips?

 

 

 

iP.1, svenska kyrkan har dessa som leverantör bl.a.

 

ingen månadsavgift eller liknande, betalar endast per SMS tror jag.

 

Surfa in på www.ip1.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Jag håller på att leta efter en tjänst eller mjukvara på internet som man kan skicka mass SMS med.

 

Man ska helst bara kunna lägga till alla nummer i en lista och skicka. En annan sak är att det inte får bli för dyrt per sms.

 

Någon som har några tips?

 

 

Hej! Har du testat Telia sms som du kan ladda ner till din dator? Med det programmet kan du skicka sms från din pc (enklare och snabbare att skriva än på telefonen tycker jag ialllafall) sms:en debiteras ditt gsmabbonemang så kolla först vad du har för kostnad per sms

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Tjena!

 

Jag håller på att leta efter en tjänst eller mjukvara på internet som man kan skicka mass SMS med.

 

Man ska helst bara kunna lägga till alla nummer i en lista och skicka. En annan sak är att det inte får bli för dyrt per sms.

 

Någon som har några tips?

 

 

 

Hej

Jag kan rekomendera IP1 som finns på www.ip1.se. Där kan du skapa sändningslistor mm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...